Ervaring met host? (deel 1)

Status
Niet open voor verdere reacties.
op het eerste zicht zie het er wel goed uit alleen jammer dat de domeinnaam niet inbegrepen is

ja, das wel zo maar als je het omrekent kost de domein maar € 1,25 per maand extra, het blijft dus nog steeds spot goedkoop.

Ik ga me gewoon aanmelden en zie hoe het gaat (zoveel geld is het toch ook weer niet).
Zal even hier berichten hoe hun support werk met mijn noob vragen na het aanmelden.

$ traceroute hostingplaats.nl
traceroute to hostingplaats.nl (62.212.93.55), 64 hops max, 44 byte packets
1 ge-7-0.r2.sbp.ams.nl.leaseweb.net (83.149.65.252) 0.238 ms 0.199 ms 0.144 ms
2 r2.tc2.ams.nl.leaseweb.net (62.212.80.74) 0.592 ms 0.886 ms 0.797 ms
3 www.sohosted7.com (62.212.93.55) 1.221 ms 1.073 ms 1.214 ms
$

Lijkt er op dat het gewoon een SoHosted server is, iemand die 'reselling' doet.

Kijk ook naar de vergelijkenissen op de website.

hey ja, verrek....je hebt gelijk.
ach ja...dan heb ik € 1,- te veel betaald. volgende keer ga ik wel even wachten totdat ik het zeker weet.
Hoewel de service is wel goed tot nu toe. Mijn account werd gelijk geactiveerd en wacht dus nog alleen op de .nl naam. Zou volgende week wel geactiveerd zijn omdat het nu weekend is.
Ze hebben wel snel op mijn vragen gereageerd dus ben tot nu toe wel tevreden.

Geplaatst door psychopat
hey ja, verrek....je hebt gelijk.
ach ja...dan heb ik € 1,- te veel betaald. volgende keer ga ik wel even wachten totdat ik het zeker weet.
Hoewel de service is wel goed tot nu toe. Mijn account werd gelijk geactiveerd en wacht dus nog alleen op de .nl naam. Zou volgende week wel geactiveerd zijn omdat het nu weekend is.
Ze hebben wel snel op mijn vragen gereageerd dus ben tot nu toe wel tevreden.
Resellers zijn ook niet per definitie slecht ;)

weer ff wat gezocht op het internet en kwam op deze gratis provider uit: www.downfire.com
heeft iemand ervaring met deze?
het lijkt me wel een goede...

www.hostway.nl Heb ik heel goede ervaringen mee

De support is altijd te bereiken zonder doorkiestonen etc en ze zijn erg vriendelijk en geduldig als je vragen hebt

groetjes Krijnie

Hallo:D Ze hebben ook wel goedkope pakketten hoor
Het is ook maar na waarvoor je nodig hebt he

groetjes krijnie Sterkte en succes met kiezen

50 mb voor 5 euro per maand vind ik veel te veel hoor. Sohosted (zeer goeie ervaringen mee!) Kost 1,50 per maand, dan krijg je wel 200 mb! Dan is het voor mij snel duidelijk. Er is natuurlijk behoorlijk wat concurrente op hosting-gebied.

Ben zelf sinds gisteren met hostplaats.nl in zee gegaan, na alle voor en tegens in overzichten/fora te hebben doorgespit. Knoop maar doorgehakt. Goede keus? Weet er niks van, moet nog blijken.
Heb gelet op prijs, kwaliteit.. :o en het oogt betrouwbaar.

J:8-0:

Zijn er mensen met goede lycos-ervaringen? ( zit inmiddels al 15 minuten in de wacht :rolleyes: )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan