Ervaring met Opus.NL/DE

Status
Niet open voor verdere reacties.

crazyheels

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 mei 2002
Misschien niet de plek om te laten weten of horen, maar ik ben een beetje ten einde raad en kan niet meer bedenken wat ik anders moet doen om een resultaat te behalen.

Wat is het geval, ik heb 28 december een bestelling gedaan bij Opus in duitsland voor DVD's en dergelijke. Ik kreeg alle papieren (was ook zeker niet de 1e keer dat ik iets bestelde) en heb begin vorige week pas over kunnen maken. Ik kreeg een bevestiging van dat de betaling binnen was maar daarna dus helemaal niets. Ik zit nu dus al een week te wachten op de bestelling. Ik heb gisteren tot 2x toe een emailgestuurd via de klantenservice (direkt emailen gaat niet) maar krijg er gewoon nietszeggende antwoorden op. Vanmorgen geprobeerd te bellen maar ik kan schijnbaar dat nummer niet bereiken, krijg geen kontakt.

Heeft iemand ook ervaring met ze...zijn het oplichters? Lijkt me stug gezien de ervaringen die ik al met ze heb.

Graag jullie reacties en misschien ook wel oplossing om tot ze te kunnen komen.

:thumb:

Via www.opus.nl naar Klantenservice en dan login met je paswoord zijn ze wel te berijken hoor,kan je ook je vraag kwijt

Hai,

Bedankt...maar dat heb ik dus al meerdere malen gedaan, wat ik zeg, de antwoorden die ik krijg zeggen niets...ik kan er niets uit op maken. En ik spreek toch echt Duits en goed ook.

Waar zitten die jongens? Rij ik er toch gewoon naartoe! (zal je zien dat ze in voormalig oostblok zitten, schiet ook niet op)
:D

crazyheels zei:
Hai,

Bedankt...maar dat heb ik dus al meerdere malen gedaan, wat ik zeg, de antwoorden die ik krijg zeggen niets...ik kan er niets uit op maken. En ik spreek toch echt Duits en goed ook.

Waar zitten die jongens? Rij ik er toch gewoon naartoe! (zal je zien dat ze in voormalig oostblok zitten, schiet ook niet op)
:D

Adres staat onder contact

Óok gelezen maar ook dat zegt me zo even niks...maar das kwestie van zoeken....
Kom ik wel uit...dank je!

Waarempel......he he, gelijk met jouw antwoord krijg ik een mailtje van Opus.....

Met excuses, maar iets van de bestelling is niet op voorraad...en ze waren vergeten mij dat te laten weten.....

Ok, geregeld!

Thx

Heb nooit geen last met ze gehad ,maar Ja :D

Zet je hem op opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan