Ervaringen met gehost forum?

Status
Niet open voor verdere reacties.

fritzi

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2007
Berichten
832
Ik wil tijdelijk een forum op gaan zetten, en heb een paar gehoste forum aanbieders gezien: www.messageboard.nl, www.forum2go.nl, www.forumup.nl

Het zijn allemaal phpBB forums, en op het eerste gezicht lijkt het allemaal erg op elkaar. Wie heeft ervaring met zo'n dienst en kan er één aanraden?

gr. Fritzi
 
Ik gebruik zelf http://www.forumcircle.com

Ik heb begrepen dat messagboard.nl nogal wat probleempjes had. Of het inmiddels is opgelost is weet ik niet. Maar forumcircle vind ik een hele goede.

PS. Er zit ook een nederlandse taal in gebakken
 
Laatst bewerkt:
ik gebruik forum2go ( www.forum2go.nl )

is mooi, goed, maar heeft als je het gratis houdt zijn de instellingen net wat te mager.

voor de rest weinig over te zeggen, is uitstekend (op het - puntje na dan)

Tip: je kan zelf op je pc even een servertje opstarten, en phpbb downloaden ( www.phpbb.nl )

installatie is simpel, je moet er alleen 1 database voor hebben
 
Het is tijdelijk en niet voor mezelf, en hoeft niet veel bijzonders te kunnen... dus ik wil het niet zelf gaan hosten. Bedankt voor de tips, ik ga het gewoon proberen met zo'n gratis hoster.
 
Hoi,

Misschien een beetje te laat, maar omdat ik mij hierin aan het verdiepen was ben ik zowel hier als op www.forum-s.nl terecht gekomen.

- veel templates
- goeie anti spam module

Er zit wel reclame op, niet heel erg opvallend. Maar ja, voor niet gaat de zon op :(

PS: hallo allemaal, dit was me eerste bericht :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan