Ethernet kabel stuurprogramma defect? Missend bestand.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Kyran
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Kyran

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2012
Hallo.

Ik ben Kyran en ik heb problemen als ik een ouderwetse Ethernet kabel (internet kabeltje) in mijn laptop wil zetten.
Ik mis een stuurbestand van de ethernet kabel, want als ik kijk naar de port van de ethernet kabel branden de lichtjes en hij geeft het ook aan dat er stuurprogramma's missen van de ethernet port.

Ik heb bij het problemen centrum gekeken en erg veel nuttige tips gekregen maar de website waar deze oplossingen me naartoe willen brengen zijn veroudert en de pagina's zijn verandert waardoor ik geen stuurprogramma's kon vinden.

Mijn vraag is waar ik nou een nuttig stuurprogramma kan vinden die werkt voor mijn computer, de Acer Aspire 5736z.

Ik moest hiervoor zoeken (dit is de naam van het apparaat waar de kabel aan de andere kant aan is gesloten): Broadcom NetLink Gigabit Ethernet Device
(deze naam werd aangegeven in de probleemoplosser dus vind u vast niks omdat de probleemoplosser actueel waardeloos is...)

Ik hoop dat er een aantal mensen zullen zijn die mij goede nuttige tips kunnen geven, alvast bedankt voor alles!

- Kyran

Dank, maar hoe moet ik dit nou installeren? Ik heb al geprobeert om domweg de "stuurprogramma's installeren" functie geprobeerd zonder iets uit te verplaatsen ik heb de ZIP uitgepakt maar verder niks anders dan datgene wat ik net zei... wat nu?

allemaal besturing programma's met mapjes die genaamt zijn met besturings systemen en wat voor bit versie

windows 7 64 bit en ik heb gekeken wat er inzat maar dat waren alleen maar meer besturings bestanden... ik geloof dat ik deze ergens in moet doen maar ik weet niet waar...

Er zit dus geen .exe bij
Ga naar apparaatbeheer.
Zoek daar je lan adapter (die het niet doet,geel uitroepteken)
Rechtsklik op lan adapter >eigenschappen>stuurprogramma bijwerken.
Klik daar op "stuurprogramma op mijn computer zoeken" en ga naar je GEUNZIPTE download.
Installeer driver voor je lan adapter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan