LordCandyCap
Gebruiker
- Lid geworden
- 18 okt 2013
Hallo,
Ik wil graag over van luchtkoeling naar waterkoeling, gewoon omdat het er veel netter en mooier uit ziet.
Op dit moment is dit mijn samenstelling:
Gelid Tranquillo Rev.2 processor cooler
Corsair Vengeance 2x 4GB 240pin DDR3 1866 MHz
WD Blue WD10EZEX 1TB HDD
Samsung SH-118AB DVD-lezer
Corsair CX Modular CX750M voeding
Intel Core i7 4770k
MSI Z87-G45 Gaming moederbord
2x (SLI) MSI GTX 770 2GB GDDR5 videokaart
Samsung 840 EVO Basic 120 GB SSD
Wat ik graag wil koelen zijn mijn twee videokaarten en mij processor (zodat de Tranquillo eruit kan).
Ik heb echter, na veel zoeken, geen idee wat ik moet aanschaffen. Ik weet wel dat er een radiator en een pomp enzo nodig zijn, maar wat heb ik nodig om mijn GTX770s te waterkoelen?
En welke fabrikanten voor de pomp, radiator, etc raden jullie aan? Of zijn er specifieke onderdelen die jullie aanraden?
En welke fittingen zijn handiger en mooier?
Het is niet dat ik niet weet hoe ik het moet samenstellen, daar heb ik al genoeg over gelezen en gezien
Ik weet alleen niet zo goed welke onderdelen ik moet gebruiken en welke goed zijn.
Ik wil graag over van luchtkoeling naar waterkoeling, gewoon omdat het er veel netter en mooier uit ziet.

Op dit moment is dit mijn samenstelling:
Gelid Tranquillo Rev.2 processor cooler
Corsair Vengeance 2x 4GB 240pin DDR3 1866 MHz
WD Blue WD10EZEX 1TB HDD
Samsung SH-118AB DVD-lezer
Corsair CX Modular CX750M voeding
Intel Core i7 4770k
MSI Z87-G45 Gaming moederbord
2x (SLI) MSI GTX 770 2GB GDDR5 videokaart
Samsung 840 EVO Basic 120 GB SSD
Wat ik graag wil koelen zijn mijn twee videokaarten en mij processor (zodat de Tranquillo eruit kan).
Ik heb echter, na veel zoeken, geen idee wat ik moet aanschaffen. Ik weet wel dat er een radiator en een pomp enzo nodig zijn, maar wat heb ik nodig om mijn GTX770s te waterkoelen?
En welke fabrikanten voor de pomp, radiator, etc raden jullie aan? Of zijn er specifieke onderdelen die jullie aanraden?
En welke fittingen zijn handiger en mooier?
Het is niet dat ik niet weet hoe ik het moet samenstellen, daar heb ik al genoeg over gelezen en gezien

Ik weet alleen niet zo goed welke onderdelen ik moet gebruiken en welke goed zijn.