Evidence Remover

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lode2008

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2010
Bij REvo-uninstaller is er een functie Evidence remover. Wat houdt die functie juist in? Lode

Wanneer u een bestand of map definitief wilt verwijderen om er zeker van te zijn dat niemand dit meer kan herstellen.
Gebruik dan functie Definitief verwijderen ( Evidence Remover dus ! ) ..
Wanneer u bestand verwijdert of de prullenbak leeg maakt, zijn deze bestanden niet echt verdwenen !
Ze staan nog altijd op de vaste schijf en kunnen nog weer hersteld worden.
NA Definitief verwijderen is dit onmogelijk omdat de geselecteerde bestanden en mappen fysiek verwijdert worden ...

Hele operatie duurt zeer lang ( paar uur ! ! ! ) en is aan te raden absoluut alle andere activiteiten in eigen PC uit te schakelen ( antivirus ook ! ) zodat die ook vlotter verlopen kan, en die Evidence te verwijderen kan je daar bij Revo op twee manieren dus, met Sporen wissen en Definitief verwijderen ! ( heb jij dus geen NL versie ?? ) ..

EV1.jpg EV2.jpg

Laatst bewerkt:
Ja ik heb een nederlandse versie. En door nog eens aandachtig te lezen uw tekst ook te lezen , weet ik dat dus alles kwijt ben en het beter niet gebruikt. Ten zij ik echt alles kwijt wil. Is dit aan te raden, die evidence remover?
Lode

Dit doe je alleen maar dan TENZIJ je dat echt wil, uiteindelijk als je die inschakelt je hoeft niet bang te zijn dat je iets van belang kwijt zal raken op die manier verwijdert je sporen van sporen .... van iets wat je dus ooit verwijdert al hebt :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan