• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

excel 2003 na installatie op windows 11 niet goed werkend

Je hoeft OneDrive niet uit te schakelen, maar installeer Office 2003 in de standaard locatie op de C schijf.

Zie #38.
Daar zeg je dat het op OneDrive staat.
Vandaar mijn opmerking.

ik krijg nu de optie als ik hem weer installeer:
installeren op : C:/program files(x86)microsoft office, als ik ga bladeren zie ik nergens one drive

Gewoon die standaard locatie accepteren.

Hoe kom je toch bij OneDrive?
Dat staat helemaal los van de Office installatie.

ok ik dcht omdat hierboven iemand schreef one drive verwijderen volgens iemand waarmee het probleem was opgelost . ps ik moet nu weg tot 8 uur kan niet meer reageren

Geen idee.
OneDrive gebruik ik sowieso niet omdat ik er een verschrikkelijke hekel aan heb.
Dat is het eerste dat ik na een nieuwe Windows installatie verwijder.

Heb je de excel.exe gevonden dan klik je Rechtemuisknop en daar tabblad Compatibiliteit wijzig/kies je instelling en probeer of het werkt.
Moet zijn:
"Heb je de excel.exe gevonden dan klik je daar met de Rechtemuisknop op, en kies je Eigenschappen. Vervolgens klik je daar op het tabblad Compatibiliteit wijzig/kies je instelling en probeer of het werkt.

Terug
Bovenaan Onderaan