• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

excel bestand bij openen niet zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

calvin

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2000
We zijn sinds 2 weken bezig met een aanvraagformulier met daarin verwijzingen naar macro's. Sinds gisteren is zijn alle gegevens niet zichtbaar in excel. Als ik hem open bv met wordpad dan zie ik alle informatie staan. Heeft iemand anders dit ook meegemaakt en weet diegene misschien hoe ik alle tabellen en weer zichtbaar kan maken.

In ieder geval bedankt..

Luc,

:) Die optie is zelfs niet te selecteren. Het lijkt echt of het bestand leeg is maar in wordpad niet.

Wat je kunt proberen is om in een macro module de volgende macro te plaatsen en 1 maal uit te voeren

sub zichtbaar
application.screenupdating=true
end sub

Het beschreven probleem doet zich bij mij ook wel eens voor en wordt door de screenupdating op true te zetten opgelost

Luc: Sorry het document bevat teveel informatie over het bedrjif en kan ik niet opsturen. Dit kost me mijn baan.

Hans123: Wanneer ik het bestand van 528 kb open en kies voor de optie macro's inschakelen of uitschakelen komen de macro's niet naar voren. Ik kan dus niet in een macro module de volgende macro plaatsen met jouw gegevens sub zichtbaar etc.

Het lijkt erop dat het document zich niet vult met gegevens. Zelfs de optie eigenschappen is licht grijs (geen informatie)??

Hoi Hans,

Ja dat kan ik maar ook hier is bijna alles lichtgrijs en niet benaderbaar in de menubalk.

Als je het gebied selecteerd komt er dan wel gegevens te staan. verander dan de textkleur.

wim

Nope,

Het document wordt niet geladen met de macro's. Bij beide opties in of uitschakelen niet. Niks is er zichtbaar geen cellen rijen etc. Helemaal grijs.

Hoi Calvin,

Nogmaals een poging (Is natuurlijk bijzonder lastig om iets te herstellen dat ik zelfs niet kan zien):

ALT + F11

Dubbelklik in de projectverkenner op 'ThisWorkbook'
En in het venster 'Eigenschappen' zet je de eigenschap:
IsAddin op False

Luc

Hoi Luc,

Ik weet dat het lastig is en mijn excuus ervoor.
Ik heb geluukig nog een back up maar begrijp niet hoe het kan gebeuren.
Dinsdag ben ik het werk en zal ik kijken of je tip werkt.
Fijn weekend allen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan