• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

excel htemmel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tha_Vink

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2005
Goeiemiddag forummers,

Ik had een vraagje over een sheet die ik gemaakt heb voor mijn vader met betrekking tot het bij houden van de gasmeterstanden. Ik heb hiervoor een simpele sheet gemaakt waarbij hij alleen de stand van de maandagochtend in hoeft te voeren. Maar nou wil ik het om het nog wat makkelijker voor 'm te maken deze tabel in een HTML bestand hebben, zodat het op een website kan. weet iemand of dit mogelijk is? en zo ja hoe?

Bijvoorbaat dank, Tha Vink

Volgens mij kun je een bestand binnen Excel ook als webpagina opslaan. Kijk onder Bestand, opslaan als webpagina. Daarna kan het op een website geplaatst worden.

He jandee,

het klopt dan inderdaad dat het dan een webpagina is, maar ik wil het zo hebben dat het dan ook nog te bewerken is, dus het invoeren van de cellen moet wel mogelijk zijn. En dat lukt me niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan