corania17
Gebruiker
- Lid geworden
- 1 okt 2012
- Berichten
- 260
Mijn dochter heeft in Excel een overzicht gemaakt van een aantal mensen bij een bedrijf over enkele jaren.
Dit bestand wil ze inlezen in Word, maar zo dat als ze iets wijzigt in Excel dit automatisch wordt gewijzigd in Word.
De gegevens zijn groter dan A4 formaat, met gevolg dat de rest niet te zien is in Word maar waar wel een extra pagina wordt aangemaakt.
Is er ergens een instelling in Word dat ook de rest van de gegevens in Excel zichtbaar wordt in Word?
Ik heb in Word een Excel Object ingelezen en gekoppeld maar kreeg 1 pagina te zien in Word.
Kan iemand ons misschien helpen?
Dit bestand wil ze inlezen in Word, maar zo dat als ze iets wijzigt in Excel dit automatisch wordt gewijzigd in Word.
De gegevens zijn groter dan A4 formaat, met gevolg dat de rest niet te zien is in Word maar waar wel een extra pagina wordt aangemaakt.
Is er ergens een instelling in Word dat ook de rest van de gegevens in Excel zichtbaar wordt in Word?
Ik heb in Word een Excel Object ingelezen en gekoppeld maar kreeg 1 pagina te zien in Word.
Kan iemand ons misschien helpen?