Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Goedemiddag Peter,Hallo,
Ik heb het e.e.a. nog iets aangepast.
Ik denk dat dit aardig goed in de beurt komt van wat je bedoelt.
Goedemorgen Peter,Hallo,
Bij deze, dacht ik zijn de 2 issues opgelost.
Sorry, maar ik begrijp de vraag nietWat is er mis met de aanpak in #24 ?
Ik heb getracht om te zorgen dat de combinatie van TIJD-SCHIP op een nieuwe regel komt (hoeft niet in een nieuwe cel).
Goedemorgen Peter,Hallo,
Deze begrijp ik helaas niet.Code:Ik heb getracht om te zorgen dat de combinatie van TIJD-SCHIP op een nieuwe regel komt (hoeft niet in een nieuwe cel).
Kan je het e.e.a. eens illustreren?
Waarom zou ik deze hebben geplaatst ?Wat is de functie van deze macro?
Ik vraag dit omdat ik de Macro niet werkend krijg vermoedelijk i.v.m. bedrijfspolicies. Ik heb nu dus geen idee wat deze macro uitvoert.Waarom zou ik deze hebben geplaatst ?
Ik krijg onderstaande foutmelding. De formule "UNICHAR" / "UNITEKEN" staat niet tussen mijn opties.Hallo,
Dat issue ook opgelost in het gedeelte van power pivot met deze functie.
Nieuwe bijlage toegevoegd.Code:Tijd-Schip:=CONCATENATEX(TblInvulblad;[Laadtijd-Schip] & UNICHAR(10);"")
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.