Goedemorgen,
Ik heb een excel bestand.
Op het eerste tabblad moeten alle gegevens worden ingevuld.
Dan moeten de overige tabbladen automatisch worden aangevuld.
Voor ingekomen, verzonden, afgewezen en aangenomen geld dat als er in de kolom A hun waarde staat.
Dat hij word gekopieerd naar dat tabblad. Dat je snel en goed overzicht hebt voor dat.
Maar als de status word gewijzigd dat hij daar ook weer word verwijdert en in een ander tabblad word toegevoegd.
Voor het tabblad bellen geld wat anders.
Hiervoor staat in kolom O een datum. Als het deze datum is, of hij is overschreden moet deze rij in het tabblad 'bellen' komen te staan.
En zodra er gebeld is word hier een nieuwe datum aangehangen. En dan komt hij op de nieuwe datum weer beschikbaar.
Maar dit geld alleen als in kolom A verzonden staat.
Als het mogelijk is wil ook nog wat, alleen is dit eigenlijk meer bijzaak:
Dan zou ik ergens ene cirkel grafiek hebben wat de percentage is in kolom a van de waardes.
Dus hoeveel procent is verzonden is, hoeveel procent afgewezen etc.
Ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben zo.
Mvg.
Bekijk bijlage test3.xlsm
Ik heb een excel bestand.
Op het eerste tabblad moeten alle gegevens worden ingevuld.
Dan moeten de overige tabbladen automatisch worden aangevuld.
Voor ingekomen, verzonden, afgewezen en aangenomen geld dat als er in de kolom A hun waarde staat.
Dat hij word gekopieerd naar dat tabblad. Dat je snel en goed overzicht hebt voor dat.
Maar als de status word gewijzigd dat hij daar ook weer word verwijdert en in een ander tabblad word toegevoegd.
Voor het tabblad bellen geld wat anders.
Hiervoor staat in kolom O een datum. Als het deze datum is, of hij is overschreden moet deze rij in het tabblad 'bellen' komen te staan.
En zodra er gebeld is word hier een nieuwe datum aangehangen. En dan komt hij op de nieuwe datum weer beschikbaar.
Maar dit geld alleen als in kolom A verzonden staat.
Als het mogelijk is wil ook nog wat, alleen is dit eigenlijk meer bijzaak:
Dan zou ik ergens ene cirkel grafiek hebben wat de percentage is in kolom a van de waardes.
Dus hoeveel procent is verzonden is, hoeveel procent afgewezen etc.
Ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben zo.
Mvg.
Bekijk bijlage test3.xlsm