• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel to word

Status
Niet open voor verdere reacties.

Michiel69

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2005
HI all,

Ik heb een aantal gebruikers die een grafiek in excel maken en die via copy paste in een word document willen plaatsen.

Bij sommigen zie je bij copy in het klembord de melding "voorbeeld niet beschikbaar" bij anderen een thumbnail. (zelfde handeling, PC's zijn identiek).

Variant hierop is dat het pasten wel goed gaat, minimaliseer je vervolgens word en haal je hem terug krijg je een mooi kadertje met een rood kruis waar zojuist nog de grafiek stond. Excel is op dat moment nog gestart.

Vreemd probleem, wie of wie....

greutels,

Michiel

Ik kies meestal voor plakken speciaal-figuur. Je plakt dan een afbeelding zonder koppeling.
Heeft als nadeel dat de grafiek niet bijgewerkt wordt, heeft asl voordeel dat het probleemloos werkt (ook in opmaak).

Succes
John

bijwerken achteraf hoeft ook niet, maar het maffe is dat er een groepje gebruikers is die allemaal exact dezelfee handelingen uitvoert en bij sommigen dit verschijnsel optreed.

Ben net weer even wezen kijken en heb nog wat aanvullende info:

Excel: Copy grafiek
Klembord: Voorbeeld niet beschikbaar (met Excel ikoontje)
Word: Paste
Word: Alleen kader met omvang van grafiek te zien
Print preview: WEL grafiek.
Printen: WEL grafiek
Word: nog steeds alleen kader.

en zelfs dit is niet constant.
Het zijn trouwens DELL GX270's alhoewel ik me niet kan voorstellen dat dat er wat mee te maken heeft.

Wie het weet mag het zeggen, en wie het denkt ook.

Ik kan je helaas niet helpen.

Werkt hier als een tierelier... :thumb:

The Vlaaiing Dutchman

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan