Hallo allemaal,
Ik heb echt al van alles geprobeerd en ken best mijn weg in Excel, maar ik kom hier niet aan uit en denk dat het gewoon simpel op te lossen is, maar hoe is dus de vraag aan jullie
Ik heb een actielijst gemaakt met alle namen van medewerkers waarvoor de actie dient uitgevoerd te worden. Op tabblad "Actielijst" staan alle taken waar men mee bezig is voor alle medewerkers.
Daarna komen de tabbladen voor alle medewerkers, dus per medewerker een tabblad.
Graag heb ik dat alle acties die in het tabblad "Actielijst" staan, naar het juiste tabblad van de medewerkers wordt verplaatst, zonder dat daar witregels tussen komen. Dit mag als ze op 100% gereed staan (kolom K) en dan gewoon verplaatsen. De naam van de medewerker staat in kolom B (waar ik net zo goed A van kan maken indien dat makkelijker is).
Ik heb van alles geprobeerd, ALS / EN / VERT.ZOEKEN / geavanc. filteren / Macro's / in Visual Basic zaken van forums geprobeerd te kopiëren, een AANTAL voor filtering etc. etc....niks werkt. En ergens geloof ik nog steeds dat het gewoon met een simpele formule zou moeten kunnen, maar goed dat denk ik wel vaker in Excel
Heeft iemand een idee?
Ik heb echt al van alles geprobeerd en ken best mijn weg in Excel, maar ik kom hier niet aan uit en denk dat het gewoon simpel op te lossen is, maar hoe is dus de vraag aan jullie
Ik heb een actielijst gemaakt met alle namen van medewerkers waarvoor de actie dient uitgevoerd te worden. Op tabblad "Actielijst" staan alle taken waar men mee bezig is voor alle medewerkers.
Daarna komen de tabbladen voor alle medewerkers, dus per medewerker een tabblad.
Graag heb ik dat alle acties die in het tabblad "Actielijst" staan, naar het juiste tabblad van de medewerkers wordt verplaatst, zonder dat daar witregels tussen komen. Dit mag als ze op 100% gereed staan (kolom K) en dan gewoon verplaatsen. De naam van de medewerker staat in kolom B (waar ik net zo goed A van kan maken indien dat makkelijker is).
Ik heb van alles geprobeerd, ALS / EN / VERT.ZOEKEN / geavanc. filteren / Macro's / in Visual Basic zaken van forums geprobeerd te kopiëren, een AANTAL voor filtering etc. etc....niks werkt. En ergens geloof ik nog steeds dat het gewoon met een simpele formule zou moeten kunnen, maar goed dat denk ik wel vaker in Excel
Heeft iemand een idee?