.exe software

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikhebhulpnodigg

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2015
Berichten
8
hallo iedereen,

ik heb een software gemaakt en ervoor gezorgd dat anderen het ook kunnen downloaden
deze software is een .exe bestand alleen hij is te groot om te openen. is het mogelijk om een groot .exe bestand te openen?
zo nee, kan ik dan een cd maken (een iso bestand) met daarop alle files met een "kleine" exe file die het automatisch allemaal op de goede locatie (program files) neerzet?


bvd.
 
Laatst bewerkt:
Beste ... hulpnodige

Hoe kan een .exe bestand zo groot zijn en dat je die niet openen kan ??:)

Je bedoel zeker, .... dat je zelf hebt ( denk namelijk zo ! ) software gemaakt en die voor ProgramFiles bestemd is ...klopt toch ?

Vervolgens die software zo groot is dat je ook niet uploaden kan ??? ..dat is me helemaal niet helder en duidelijk dus, en nu vraag ik me ook af is het dat allemaal logisch ?:(
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook benieuwd wat je bedoelt met "te groot om te openen".
 
Hoi,
Ik sluit mij aan bij vorige postjes, hoe heb je het exebestand gemaakt?
greetz
 
Beste ... hulpnodige

Hoe kan een .exe bestand zo groot zijn en dat je die niet openen kan ??:)

Je bedoel zeker, .... dat je zelf hebt ( denk namelijk zo ! ) software gemaakt en die voor ProgramFiles bestemd is ...klopt toch ?

Vervolgens die software zo groot is dat je ook niet uploaden kan ??? ..dat is me helemaal niet helder en duidelijk dus, en nu vraag ik me ook af is het dat allemaal logisch ?:(

ik heb een spelletje gemaakt en die wil ik aan me vriend geven ik heb alle files met smart install maker in een exe bestand gezet en alles bijgewerkt dat het voor hem makkelijk is om te openen. ik hoef het niet persee te uploaden naar mijn website ik doe het wel met een stick. alleen nu heb ik de hele software klaar (30gb) en dat exe bestand is dus 30gb groot. alleen als ik het dus open krijg ik een error met deze software wordt niet door uw computer ondersteund, vraag naar een goede versie door de maker.
// ik heb dus aan hem gevraagd waar hij het spel wou hebben en hij zei in program files.
en ik heb volgensmij ergens gelezen dat een exe bestand max 4 gb kan zijn.

dus is er ook nog een ander install iets waarmee ik bestanden op een bepaalde plek automatisch kan neerzetten?

bvd.
 
Laatst bewerkt:
Je hebt dus een installer executable van 30GB??? Dat betekent dus dat deze bij het laden 30GB geheugen nodig heeft. Niet zo vreemd dat dat niet gaat.
 
Je hebt dus een installer executable van 30GB??? Dat betekent dus dat deze bij het laden 30GB geheugen nodig heeft. Niet zo vreemd dat dat niet gaat.

maar ik zie ook wel eens dat je gewoon allemaal kleine stukjes kan downloaden .cab files ofzo en dat je dat met een klein .exe bestandje kan openen?
dus gewoon dat je het in allemaal stukjes zet en met de .exe de stukjes extract naar program files.
is zoiets ook mogelijk?

en dus als ik het goed begrijp heb je evenveel ram geheugen nodig als het .exe bestand groot is.
 
Laatst bewerkt:
maar wat mijn bedoeling dus uiteindelijk is is om een software of iets een game ofzo in stukjes te zetten rar cab of zip ofzoiets en dat je met een .exe file alles automatisch in een plek kan extracten die ik zelf kan aanwijzen.
 
Klinkt weer onlogisch toch :(

Een software splitsen en direct in Program Files plaatsen ??
Maar je moet wel betreffende toch installeren als eerst toch ? en dit is wel wat anders of ? :( in dit geval software installeert zichzelf daar waar dat ook nodig is, en bijna altijd naar Program Files die installatie-process gaat toch..
 
daar heb je een punt, niet aan gedacht ;) alleen dat maakt niet uit, want ik kan die stukjes gwn op de stick zetten
 
alleen bestaat er gwn iets waarmee ik meerdere bestanden (grote) in een speciaal bestand zet (rar is een voorbeeld) die een andere software (zoals exe) kan uitvoeren waardoor hij die bestanden uit het speciale bestand (rar) haalt en dan ergens op de pc neerzet?
rar en exe zijn een voorbeeld, inplaatsvan rar is er ook nog zip.
 
Laatst bewerkt:
:confused: Heh ik snap niet helemaal hoe jij dat bedoelt, maar neem ik aan dat jij deze software/ of game toch naar een USB-stick zetten wil...klopt ?
en volgens mij dat is helemaal geen probleem gewoon doen, later vanaf USB-stick je die game of wat dan ook bij jouw vriend op PC installeren kan ...
 
Laatst bewerkt:
:confused: Heh ik snap niet helemaal hoe jij dat bedoelt, maar neem ik aan dat jij deze software/ of game toch naar een USB-stick zetten wil...klopt ?
en volgens mij dat is helemaal geen probleem gewoon doen, later vanaf USB-stick je die game of wat dan ook bij jouw vriend op PC installeren kan ...

is goed bedankt voor de hulp :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan