• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

EXEL 97 en alfabetiseren vraag.

• Onderwerp starter Onderwerp starter dump
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Withaar, petje af hoor.
Ik ging vanavond toch nog maar even gauw kijken want ja, ik kan het maar niet laten. Ik dacht, laat ik maar eerst is, i.v.m. de tijd, de voorgekauwde proberen. En ja, het werk en ziet er leuk uit zo. Dit bedoelde ik nou. En dus hartelijk bedankt.
En Teun, woensdag ga ik met die van jouw aan de gang. Of en welke ik ga gebruiken dat weet ik nog niet maar van jouw oplossing ga ik zeker weer wat bijleren. En daar gaat het nu ook om. Heren, U hoort nog van mij. Beide hartelijk bedankt,tot zover.
Doei, Dump.

Hallo, Teun.
Ook deze sessie is gedaan en na enig proberen ook gelukt. Picobello dus. Ook hier een petje af voor de oplossing. Ik vind het klasse dat jullie deze mogelijkheden aandragen. Voor mij als leek een leuke mogelijkheid om wat meer te weten te komen over dit soort zaken. Maar de eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat het een materie is waar ik niet echt gek op ben. Maar ja, soms heb je het nodig en met jullie hulp komt er resultaat. Ik ga nu dus ook een vinkje zetten bij mijn vraag want ik begrijp als onervaren lid dat dit betekend dat de klus is geklaard.
Nogmaals hartelijk dank en tot de volgende keer?
Doei, Dump.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan