Explorer 7 weer verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
ook hulp

ik heb ook hulp nodig bij ie7.
vind het 3 x niks
nou word er gezegd dat ie 6 er nog op staat,maar ik zie het niet staan tuusen me software.
toen ik ie7 had geinst,heb ik hem in alle progammas gezet in de map waar ie 6 stond en toen vroeg hij of ik 6 wilde verwijderen.
en dat heeft stomme ik dus gedaan.
dus waar vind ik nou ie 6?
hellep please

marthaeen:(

Wat je ook zou kunnen doen is om IE 7 te laten staan en daarbij Firefox te gaan gebruiken. Je kunt ze ook naast elkaar gebruiken en kijken welke je het beste bevalt. :)

ik weet het niet meer hoor.
zal het nog een weekje aankijken,en dan beslis ik zeker of ik het wil houden of toch 6 er maar weer opzet.
in ieder geval bedankt

Inmiddels draai ik naast IE 7 ook firefox. Heb IE 7 nog wel als hoofdmoot staan maar merk al direct positieve dingen. Wanneer ik start via IE 7 naar mijn home adres doet ie er 7 seconde over. Bij Firefox 3!!! Verder zitten de knoppen een stuk logischer in elkaar en je kunt e.e.a. nog aanpassen.

Als je Firefox installeert zou ik nog even IE7 houden. Alles wel importeren. Veel succes!!:thumb:

wel eraf gegooid

Ik werd helemaal knettergek van al die stomme internet icoontjes. Heb vervolgens heel de download van IE7 verwijderd. :evil: Heb gewoon 6 terug gekregen.:(

Ik wil er vanaf omdat IE7 de Canon easy webprint niet meer ondersteut en alleen maar zegt hoe je dat handige programma er af kan halen.

Ik wil er vanaf omdat IE7 de Canon easy webprint niet meer ondersteut en alleen maar zegt hoe je dat handige programma er af kan halen.

Toevallig gisteren IE 7 op de PC beneden gezet, en Canon Easy Webprint balk is nog aanwezig. Wat gaat er mis dan?

Wanneer je een page probeert af te drukken krijg je de melding dan het niet meer kan.

Dat werkt ook niet.
Ik krijg via Software het ook niet uitgeschakeld.
Wel staat er in de balk van IE7 een printertje, wanneer je op het zwarte pijltje ernaast drukt kan je de pagina printen, zelfs met een voorbeeld. Dat ga ik nu maar gebruiken.
Dit is wel weer een van de Micrsoft truuks om een ander bedrijf uit te schakelen en je hun product door de strot de duwen.

Je kan niet meer selecteren met IE7....!!!

Ik heb de nieuwste versie geinstalleerd maar die werkt ook niet.
Het allervervelendste van IE7 is dat je geen berichten meer kan selecteren. Knippen en plakken van een bericht op internet kan dus niet meer. Er komt alleen maar een handje....!
De enige oplossing is over op Firefox: http://www.nieuwebrowser.nl/ Sneller en je kan gewoon weer selecteren. :thumb:
Microsoft introduceert die nieuwe browser niet vrijwillig, maar duwt hem ongemerkt op je PC doormiddel van automatische updates.

Hoezo kun je niet meer knippen en plakken? Ik heb daar geen problemen mee. Voor het gemak heb ik de icoontjes boven wat groter gezet, maar het had inderdaad allemaal wat beter gekund. De favorieteknop kun je trouwens wel vast zetten merkte ik laatst. En misschien komt er binnenkort nog een kleine aanpassing.

Ik heb de nieuwste versie geinstalleerd maar die werkt ook niet.
Het allervervelendste van IE7 is dat je geen berichten meer kan selecteren. Knippen en plakken van een bericht op internet kan dus niet meer. Er komt alleen maar een handje....!
De enige oplossing is over op Firefox: http://www.nieuwebrowser.nl/ Sneller en je kan gewoon weer selecteren. :thumb:

Nee, jij kunt niet meer selecteren ;). Het is niet iets wat uitgezet is ofzo.

Sinds ik internet explorer 7 heb, kan ik niet meer surfen via IE(geeft pagina wordt niet gevonden), kan ik neit op xfire en kan ik niet meer online spelen met battlefield 2:evil: Met firefox werkt alles perfect, maar die IE7 moet er af zodat ik weer op xfire kan. In updates staat hij niet, waar haal ik die er dan af?

Lol heb het gevonden: het is windows internet explorer. Daarom dat ik het niet vond, ik zocht op de I

Laatst bewerkt:
Hallo,

Mijn vriend heeft gisteren een splinternieuwe laptop gekocht.. maar bij de updates wil hij Ineternet Explorel 7.0 niet installeren, weet iemand hoe dat kan komen??

Hallo,

Mijn vriend heeft gisteren een splinternieuwe laptop gekocht.. maar bij de updates wil hij Ineternet Explorel 7.0 niet installeren, weet iemand hoe dat kan komen??

Omdat je vriend eigenwijs is?
:D

Nee zonder dollen: foutmeldingen?

Het is allang al opgelost:p gedownload van de site zelf, dus niet van de update.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan