Explorer 9 nu wel bertouwbaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Huckley

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2005
Beste forum leden,

Dee cumulatieve beveiligingsupdate voor Internet Explorer 9 voor Windows Vista (KB2744842)
Installatiedatum: ‎22-‎9-‎2012 5:15 is voltooid, type update: belangrijk.

Er is een beveiligingsprobleem vastgesteld waardoor een kwaadwillende gebruiker een systeem waarop Microsoft internet Explorer wordt uitgevoerd, kan beschadigen en controle over het systeem kan krijgen. Installeer deze update van Microsoft om uw computer hiertegen te beveiligen.

Toch ondervind ik ook problemen met IE 9 die ik in dit forum bij enkele andere topics terug lees.
Van uit mijn Windows Live mail een link openen zonder van te voren browser te openen.
Loopt vaak op niets uit en Explorer loopt vast of duurt zo lang dat ik het adres maar kopieer,
open de browser en plak het adres en dan werkt het wel.
Heeft dit nog te maken met het beveiligingsprobleem en dus IE 9 nog niet betrouwbaar,
en moet ik dan toch naar andere browser?

Overigens kan ik mijn browser alleen maar openen via gebruikers accountbeheer en toestemming geven
om door te gaan met programma door te gaan.
Dit heb ik waarschijnlijk zelf ingesteld maar zou niet meer weten waar en hoe dit weer normaal te zetten.

Voor de update heb ik combifix laten lopen en na de update ook nog eens.
Verder vinden Spybot ,Vipre Internet Security en Malwarebytes Anti-Malware geen bedreiging.
En toch loopt het niet lekker.

Heeft er iemand raad?

Met vriendelijke groeten,
Huckley.

Hallo Huckley. Probeer IE te resetten, configuratiescherm, internetopties, tab geavanceerd, knop opnieuw instellen.

Hallo,

dit is door die update opgelost. Daarnaast merk je dat ook niet, alleen tot dat ze je systeem binnen dringen.

Jammer dat het niet lukt. Probeer in ieder geval eerst eens terug te gaan met systeem herstel als dat kan enkele dagen geleden.:confused: Probeer het weer werkend te krijgen.

Dat lijkt me geen goed idee, daar de laaste hersteldatum de datum is waar op
de cumulatieve beveiligingsupdate voor Internet Explorer 9 voor Windows Vista (KB2744842) is geinstaleerd.

Daar kan ik in meegaan en dat klopt wat je zegt.

Dan deze. Schakel alle invoegtoepassingen eens uit, Extra, Internet Opties, Programma's, Add-ons.

Extra, Internet Opties, Programma's maar dan "Add-ons"
Dat zie ik niet en kon ik eigenlijk ook niet.
Wat is een add-on?
Maar wat ik er nu dan even over lees
Add-ons zijn kleine stukjes software die nieuwe functies of functionaliteit aan uw installatie van Firefox toevoegen.

En we hebben het over IE 9

En over gaan naar een andere browser is een optie die ik als het zo door gaat maar moet proberen.

Maar dat was niet de doelstelling.

Was ook aan zoeken "microsoft. com/nl-nl/Windows/internet-Explorer"

maar daar deugd het niet Vipre blokt direct een Program default[1].htm (Trojan)
Application Rating 2 -- Known Bad
Threat ID 4761912
Kijken of jou link geen verassing geeft en of ikdaar wijzer wordt

Hier uit blijkt dat de Internet Explorer momenteel zonder invoegtoepassingen wordt uitgevoerd.
De IE 9 werkt verder wel goed maar het probleem doet zich voor om van uit postvak in naar een link gaan.
Zoals ik in topic beschreef.
Ik begin te denken dat ik het moet gaan zoeken bij die LiveMail van Microsoft.
Vraag ik me wel af als ik Livemail verwijder of de mail dan weer in me vertrouwde postvak van MSN komt

Piet het is wat met die ie 9. Ik las deze nog tussen door. Klik

heb verschijdene site bekeken voor ik aan dit topic begon.
Ccleaner gebruik ik zie begin topic.
En Citaat van Computer idee "En het is niet netjes, maar u moet binnen Internet Explorer de zone 'Internet' even wat onveiliger instellen"
Die optie had ik al bedacht maar vindt het op glad ijs begeven!

Tja het werkt wel nu die op z'n onveiligst staat maar of dit slim is?

Piet probeer mee te denken. Is IE 9 ingesteld als standaard browser. Heb je google chrome onlangs verwijderd en is daar nog iets blijven hangen van chrome.

Ja IE 9 is standaard browser Google chrome nooit geinstaleerd niet eens een startpagina.
Firefox wel eens geprbeerd maar vond IE fijner werken.
Overigens het werkt toch niet naar behoren na de in stelling op Normaal te zetten.
Ook nu weer kon ik via me postvak niet naar het forum en dus adres weer geplakt

Eureka
Site's tegevoegd die ik van uit postvak in open en vertrouw.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan