Hoi allemaal,
Ik krijg bij het starten voortdurend dezelfde foutmelding:
Explorer.EXE-toepassingsfout
De instructie 0x733a05.be werwijst naar geheugen op 0x733a05be.
de lees- of schrijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt
Klik op "OK" om het programa te beëindiggen.Klik op Annuleren om de fout op te sporen.
Keuze is dan OK of Annuleren. Bij OK verdwijnen een ogeblik de desktop ikoontjes, daarna komen die weer terug, bij annuleren zouden de fouten worden opgespoord. Druk ik op annuleren dan komt er na enige ogenblikken deze foutmelding:
In drwtsn32.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.
Zodra ik een programmaatje wil opstarten via een desktop-icoon krijg ik deze foutmelding.
Reg.cleaner heb ik al een keer gebruikt maar levrt niet het gewenste resultaat op dus want er is niks veranderd.
Hoe nu verder, uit voorzorg heb ik al een backup gemaakt op m'n externe schijf.
Bij voorbaat dank !
Walter.
Ik krijg bij het starten voortdurend dezelfde foutmelding:
Explorer.EXE-toepassingsfout
De instructie 0x733a05.be werwijst naar geheugen op 0x733a05be.
de lees- of schrijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt
Klik op "OK" om het programa te beëindiggen.Klik op Annuleren om de fout op te sporen.
Keuze is dan OK of Annuleren. Bij OK verdwijnen een ogeblik de desktop ikoontjes, daarna komen die weer terug, bij annuleren zouden de fouten worden opgespoord. Druk ik op annuleren dan komt er na enige ogenblikken deze foutmelding:
In drwtsn32.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.
Zodra ik een programmaatje wil opstarten via een desktop-icoon krijg ik deze foutmelding.
Reg.cleaner heb ik al een keer gebruikt maar levrt niet het gewenste resultaat op dus want er is niks veranderd.
Hoe nu verder, uit voorzorg heb ik al een backup gemaakt op m'n externe schijf.
Bij voorbaat dank !
Walter.