Explorer sluit af..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robbie1234

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2002
Berichten
93
Windows Explorer geeft steeds fout

Ik startte vanmorgen mijn computer op en toen kon ik geen bestanden meer wijzigen en deleten. Als ik rechtermuisknop wilde doen kreeg ik gelijk een fout van Windows Explorer..
Ook als ik gewoon met toetsenbord probeer te deleten ofzo krijg ik de fout..
Alvast Bedankt
 
Laatst bewerkt:
Hoe luidt de foutmelding precies? Scan ook op virussen.

Groetjes,
Bennie
 
Uhm ja, ik krijg zo'n windows xp schermpje..met in engels sorry voor het ongemak..Windows Explorer fout..
Ik heb gescand, geen virus, geen rotzooi met spybot gesearched.
 
Sorry, ik moet echt de precieze melding hebben. Hier kan ik niks mee.:confused:

Groetjes,
Bennie
 
AppName: explorer.exe AppVer: 6.0.2600.0 ModName: unknown
ModVer: 0.0.0.0 Offset: 0f3f22ba

Dit komt er..als ik verder klik..
 
Is me ook te vaag. Er moet nog een knop zijn, met klik hier voor meer info. Graag ook die info.

Groetjes,
Bennie
 
hmm ja, das heel lang en dat kan ik niet kopieren zal een uit proberen te vinden hoe ik dat hier krijg!
In ieder geval bedankt!
 
De foutmelding zal waarschijnlijk ook in het logboek van Windows zijn te vinden: configuratiescherm\systeembeheer\logboeken\systeem; in het rechter scherm zie je rode rondjes met een wit kruisje. Als je daarop dubbelklikt krijg je details te zien over de foutmelding. Als dat zo is, pluk 'em dan daaruit.

Groetjes,
Bennie
 
Ik heb wel dit gevonden:
This errot report includes: information regarding the condition of windows explorer when the problem occured; theoperating system version and computer hardware in use; your Digital ID, wich could by used to indentify your license; and the Intrnet Protocol (IP) adress of your computer.

Maar ja, her heb je denk weinig aan..
Dit gaat geloof ik over de reporting..er staat wel een hele rij van die codes etc. maar die zijn niet te kopieren..
Via dat config scherm kom ik ook niet verder..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan