Exporteren emails vanuit WINMAIL

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hendrikje

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2004
Berichten
17
Hallo,

Als ik emailberichten wil exporteren vanuit WINMAIL (moet een backup maken voor herinstallatie van mijn computer) geeft het dialoogvenster tijdens dit proces aan dat het alleen al in de Inbox om 4416!!! mails gaat, terwijl ik regelmatig Winmail opschoon (uiteraard ook de map verwijderde items). Dus op dit moment staan er nog geen 50 mails in.
Is het misschien zo dat de verwijderde berichten ergens anders op de harde schijf terechtkomen en dus niet definitief zijn verwijderd? Zo ja, waar en hoe te verwijderen?

Wie kan dit mysterie oplossen?
 
Controleer eens in de volgende map de grootte van de diverse submappen:

C:\Users\[jouw gebruikersnaam]\AppData\Local\Microsoft\Windows Mail\Local Folders\

Dit kan een indicatie zijn .....
Overweeg om 'helemaal opnieuw' te beginnen met Windows Mail en helemaal niks te importeren als het om Postvak-mappen gaat.
Stuur alleen de belangrijkste mails door naar een 'tijdelijk' mailadres, voordat je met herinstallatie begint.
En exporteer alleen je adresbook.
Mogelijk heb je de gegevens al eerder geïmporteerd uit een voorgaande situatie.
 
Controleer eens in de volgende map de grootte van de diverse submappen:

C:\Users\[jouw gebruikersnaam]\AppData\Local\Microsoft\Windows Mail\Local Folders\

Dit kan een indicatie zijn .....
Overweeg om 'helemaal opnieuw' te beginnen met Windows Mail en helemaal niks te importeren als het om Postvak-mappen gaat.
Stuur alleen de belangrijkste mails door naar een 'tijdelijk' mailadres, voordat je met herinstallatie begint.
En exporteer alleen je adresbook.
Mogelijk heb je de gegevens al eerder geïmporteerd uit een voorgaande situatie.

Hallo Thieu,

Ja, helemaal waar; er waren nog idd mailtjes op de harde schijf te vinden van een vorige importatie. Dat dacht ik ook, maar kon het 1,2,3 niet zo gauw vinden.
Je hebt me geweldig geholpen. :thumb: Alweer wat geleerd. Bedankt!

Geweldige site, trouwens.

Groet,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan