Exstrene HDD Rare Tik Wel gevonden op pc??

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb weer een probleem.:(

met me nieuwe hdd freecom xs tb 2

Windows herkent hem niet meer sinds denk nu 30 min geleden maakt geen rare tik maar windows ziet hem niet in deze computer bij apparaat beheer ziet hij hem wel en zegt dat hij perfect werkt

heb hem paar keer opnieuw aangesloten op pc. nog niet op andere pc geprobeert ga ik nu proberen. maar heb ook al drivers opnieuw geinstalleeerd maar staat alweer bealngrijke data op ik hoop dat een van julie me kunne helpen :)

dat hij niet weer kapot is!:mad:

ik heb ook ontdekt dat hij een bad disk hebt of zo ?

wat betekend dat?

Snik baal er zo van want heb net all mij software daar op gedaan alles
dus ik hoop dat hij niet kapot is want heb hem net 3 dagen :S

en dat is weinig als die nu kapot is...

Laatst bewerkt door een moderator:
Hij deed het wel omdat je er al software op gezet hebt?

Ik moet zelf toe geven, ik weet even geen oplossing voor je. Ik hoop dat andere misschien nog een optie hebben.

grtjs jjw

ben egt teleur gestelt dat hij nu al kapot is stelt mij erg teleur freecom

had gelezen goede hdd was maar mij is WD veel beter. denk ik dan snik

Forum fok egt een gaar forum.

dit is veel beter forum als ik moet zeggen

Allemaal serious bijna niet alle jongeren met ****** dit al eentje gehad

zei zo heb je typkanker weet je waar slaat dat op spot daar gewoon niet mee somige mensen doe je gewoon pijn.

Omdat ik een paar typfouten had

Zou hem is K willen geven en dan hem uitschelden kijken hoe hij dat vind.
Gaar iemand.

Bij ons in klas ook. Dat zegt iemand iets verkeerd en dan wat hij zegt is Oh sorry k

Wtf... maar ja Al je vragen beter op dit forum met normaal antwoord:thumb:

Ja dit forum is niet bedoeld om te schelden. We proberen hier ALLEMAAL ons best te doen om problemen serieus aan te pakken en op te lossen zo ver als we kunnen.

Ik hoop dat je een oplossing vind voor je probleem. En als de HD nu ECHT al stuk is zou ik niet te lang wachten met terug naar de winkel ermee.

grtjs jjw

Ja dit forum is niet bedoeld om te schelden. We proberen hier ALLEMAAL ons best te doen om problemen serieus aan te pakken en op te lossen zo ver als we kunnen.

Ik hoop dat je een oplossing vind voor je probleem. En als de HD nu ECHT al stuk is zou ik niet te lang wachten met terug naar de winkel ermee.

grtjs jjw

ja idd egt raar forum beter al je vragen hier te vragen. lijkt daar soort van rotterdam jongeren forum.

Maar ieder geval heb contact opgenomen met bol.com en heb hem retour gestuurt krijg als hij daar is gelijk een nieuwe opgestuurt goede Service:) of ik had de mogelijk optie op geld terug te krijgen maar ik neem gewoon weer een poging dus ik heb hem woensdag denk een nieuwe julie horen van me

ieder geval ontzettend bedankt voor deze hulp:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan