Exstrene HDD Rare Tik Wel gevonden op pc??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je twee topics samen gevoegd, gaat nog steeds over hetzelfde probleem. Tevens alle "quotes" verwijderd wat de helft aan scrollen scheelt. Het is niet nodig te citeren als je direct reageert. De topics worden anders zo lang, met dezelfde tekst.

Nou ik weet hoe het "voelt" om prive data te verliezen, geen pretje vandaar. Das ook de reden wat ik zei waarom ik nu alles op DLdvd gooi. Dat kan nagenoeg niet stuk.
En wat betreft de enige die je helpt, iedereen op deze site doet zijn best, het zijn allemaal kanjers en ieder op zijn gebied. *(en zeker nadat Crash de 2 topics heeft samen gevoegd)*

En ja in mijn beroep maar ook in het prive leven vind ik het een interessant onderwerp.
Daarbij loop ik al even mee in het leven dus dan heb je al het 1 en ander mee gemaakt.
Daarbij gaat techniek me heel gemakkelijk af :D

grtjs jjw

Laatst bewerkt:
Met dank aan Crash, als ik had geweten dat er een 1e topic was had ik me ingehouden.

grtjs jjw

sorry was niet zo slim om zo te doen. maar zou voor volgende keer onthouden btw

u hoort van me vanavond. hoehet is gegaan.

gr

Nou laat dat U maar weg hoor, alsjeblieft haha....

grtjs jjw

Ik zit niet in hardware, dus hopelijk reageren anderen of het een goed ding is of niet.

Op Kieskeurig.nl (link) wordt 'ie wel genoemd, maar heeft nog niemand een review/beoordeling gegeven.

Tijs.

Ziet er goed uit, niet te deur en een knappe ruimte aan opslag.

grtjs jjw

Nou echt GEEN risico meer lopen is onmogelijk. Heb zelfs flashdisks gehad die kapot gingen. En daar zitten al helemaal geen bewegende delen in. Ga dan maar eens je data terug halen. Ook hier gelde, de RAM chip (flashchip) hebben we over geplaatst in een exact dezelfde flash HD en zo de boel weer gerecoverd. Een harde schijf is nou eenmaal een product wat slijt en de 1 gaat heel lang mee en de ander niet en daar heeft kwaliteit niet altijd wat mee te maken.

grtjs jjw

@ronnie1: Interessante link. Bedankt! :)

Tijs.

Ja zeker een site om te onthouden, allemaal geluidjes die we allemaal wel een keer gaan mee maken in de jaren haha. Liever niet natuurlijk.

grtjs jjw

Niet deze, wel een Freecom 1TB. Storing, harddisks tikken en terug voor reparatie.

Ik denk dat je hier ook een goede keus mee gemaakt heb. Gebruik op mijn werk voor de laptop ook een Freecom portable HD, doet het perfect tot nu toe. Gaat al wat jaartjes mee.

grtjs jjw

Okey :d

had al goede reacties gelezen vandaag rond 1 uur krijgen julie van mij een unboxing video te zien:)

Krijg hem vndaag binne:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan