Casjebasje
Gebruiker
- Lid geworden
- 28 okt 2007
Hallo helpers,
Mijn vader en ik zitten voor een raadsel. We hebben recent een externe hardeschijf van 1 terabyte van Western Digital gekocht en hebben deze op onze router aangesloten via USB, dit is namelijk mogelijk met deze router. Nu willen wij via een programma, de naam weet ik niet precies maar het is iets met Share, verbinding maken via het netwerk met deze hardeschijf. Maar dit lukt niet, hij verschijnt namelijk niet!
Hoe kan dit?
Informatie:
* Heb je een adsl of kabel aansluiting
Kabel
* Welk besturingsysteem gebruik je (dus b.v. Windows 98)
Windows 7 en Windows XP
* Gebruik je een firewall en zo ja welke
Windows Firewall
* Welk merk en type router of modem gebruik je.
D-LINK DIR-655
* Als je draadloos verbinding wilt maken welk merk en type wireless kaartje gebruik je dan
Niet van toepassing
Mijn vader en ik zitten voor een raadsel. We hebben recent een externe hardeschijf van 1 terabyte van Western Digital gekocht en hebben deze op onze router aangesloten via USB, dit is namelijk mogelijk met deze router. Nu willen wij via een programma, de naam weet ik niet precies maar het is iets met Share, verbinding maken via het netwerk met deze hardeschijf. Maar dit lukt niet, hij verschijnt namelijk niet!
Hoe kan dit?
Informatie:
* Heb je een adsl of kabel aansluiting
Kabel
* Welk besturingsysteem gebruik je (dus b.v. Windows 98)
Windows 7 en Windows XP
* Gebruik je een firewall en zo ja welke
Windows Firewall
* Welk merk en type router of modem gebruik je.
D-LINK DIR-655
* Als je draadloos verbinding wilt maken welk merk en type wireless kaartje gebruik je dan
Niet van toepassing