novikit
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 3 sep 2006
Hoi, ik kreeg van iemand de tip om hier eens te kijken ivm mijn probleem en daar zie ik dus idd wel het een en ander staan en heb dus ook sommige dingen uitgeprobeerd om te kijken of het bij mij ook werkte, maar helaas.
Sinds gisteren is ineens mijn externe harde schijf verdwenen, na controle via uitvoeren diskmgmt.msc, zie ik dat mijn E schijf er niet meer erin staat. Heb al tig keren via systeem alles eraf gehaald, opnieuw geinstalleerd, want met opstarten geeft hij dan aan dat hij nieuwe hardware heeft gevonden en via systeem zie ik dan later dat de usb disk (Olidata, 250 GB, 1 jaar oud) en USB 2.0 storage adapter er wel instaan, maar nergens in mijn verkenner komt mijn E schijf tevoorschijn. Ga ik naar eigenschappen, dan krijg ik gewoon de melding dat het apparaat correct werkt.
Waar zou dit aan kunnen liggen en wat zou ik eraan kunnen doen?
Baal natuurlijk als een stekker, maar dat zullen de meeste wel begrijpen.
Ik hoop dat iemand mijn de goude tip kan geven.
Groetjes Jacky
Sinds gisteren is ineens mijn externe harde schijf verdwenen, na controle via uitvoeren diskmgmt.msc, zie ik dat mijn E schijf er niet meer erin staat. Heb al tig keren via systeem alles eraf gehaald, opnieuw geinstalleerd, want met opstarten geeft hij dan aan dat hij nieuwe hardware heeft gevonden en via systeem zie ik dan later dat de usb disk (Olidata, 250 GB, 1 jaar oud) en USB 2.0 storage adapter er wel instaan, maar nergens in mijn verkenner komt mijn E schijf tevoorschijn. Ga ik naar eigenschappen, dan krijg ik gewoon de melding dat het apparaat correct werkt.
Waar zou dit aan kunnen liggen en wat zou ik eraan kunnen doen?
Baal natuurlijk als een stekker, maar dat zullen de meeste wel begrijpen.
Ik hoop dat iemand mijn de goude tip kan geven.
Groetjes Jacky