Evertblokdijk
Gebruiker
- Lid geworden
- 3 okt 2019
- Berichten
- 45
Goede dag allemaal
Ik ben druk bezig met het ontwikklen van een nog al uitgebreide excel workbook.
Kan iemand mij uitleggen hoe ik bij onderstaande marco, standaard een zelfde bijlage kan toevoegen (Algemene voorwaarden) die op een vaste locatie op mijn harde schijf staat
Alvast vriendelijk bedankt voor jullie terugkoppeling
Ik ben druk bezig met het ontwikklen van een nog al uitgebreide excel workbook.
Kan iemand mij uitleggen hoe ik bij onderstaande marco, standaard een zelfde bijlage kan toevoegen (Algemene voorwaarden) die op een vaste locatie op mijn harde schijf staat
Alvast vriendelijk bedankt voor jullie terugkoppeling
Code:
Sub confirmation()
Dim Bestand As String
Dim OutApp As Object
Dim OutMail As Object
Bestand = Environ("TEMP") & "\" & Range("o28") & ".pdf"
Range("m18:ak87").ExportAsFixedFormat Type:=xlTypePDF, Filename:=Bestand
Tekst = "Valued relation,<br><br>Attached you find our confirmation as agreed upon<br>"
Set OutApp = CreateObject("Outlook.Application")
Set OutMail = OutApp.CreateItem(0)
With OutMail
.Display
.To = Range("s32")
.CC = Range("AI15")
.BCC = Range("ai16")
.Subject = Range("o28")
.Attachments.Add Bestand
.HTMLBody = Tekst & .HTMLBody
End With
End Sub