Hallo,
Wij hebben hier al tijden internet plus bellen met een draadloze router.
Nu heb ik vanaf het begin al een kabel naar onze oude linksys router.
In het ebgin is alles een tidjje goed gegaan maar nu kan ik met mijn laptop geen verbinding meer krijgen met de linksys router, hij gaat iedere keer over naar de Siemens(ipb) router.
Aan de siemesn router zit geen kabel naar een pc.
Aan de linksys zit bedraad 1 pc en 1 laptop.
Daar wil ik nog een laptop wifi bij aan hebben omdat het signaal van de siemens te zwak is. Als ik op mijn laptop kijkt ziet hij wel allebij de routers en bij de verbindingen staat ook uitstekende ontvangst, maar zodra de verbinding er is is signaal weer zeer laag.
iemand een idee wat ik kan doen zodat hij wel verbinding kan maken met de linksys?
De linksys is een wireless G broadband router.
Hij staat ingesteld als router en niet als Gateway.
De DHCP server is enabled,
De wireless settings zijn verder gelijk aan de siemens, SSID Password en WPA2 encrytie..
Alvast Bedankt,
Thom
Wij hebben hier al tijden internet plus bellen met een draadloze router.
Nu heb ik vanaf het begin al een kabel naar onze oude linksys router.
In het ebgin is alles een tidjje goed gegaan maar nu kan ik met mijn laptop geen verbinding meer krijgen met de linksys router, hij gaat iedere keer over naar de Siemens(ipb) router.
Aan de siemesn router zit geen kabel naar een pc.
Aan de linksys zit bedraad 1 pc en 1 laptop.
Daar wil ik nog een laptop wifi bij aan hebben omdat het signaal van de siemens te zwak is. Als ik op mijn laptop kijkt ziet hij wel allebij de routers en bij de verbindingen staat ook uitstekende ontvangst, maar zodra de verbinding er is is signaal weer zeer laag.
iemand een idee wat ik kan doen zodat hij wel verbinding kan maken met de linksys?
De linksys is een wireless G broadband router.
Hij staat ingesteld als router en niet als Gateway.
De DHCP server is enabled,
De wireless settings zijn verder gelijk aan de siemens, SSID Password en WPA2 encrytie..
Alvast Bedankt,
Thom