F-secure Internet Security

Status
Niet open voor verdere reacties.

Notaris

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2006
Berichten
74
Ik heb altijd Norton Internet Securiti gehad, maar heb het eraf gegooid, daar de
pc te traag werd.
Nu heb ik op internet rond gekeken en F-seruer Internet Security gevonden en gedownload met crack erbij. Nou komt het. Ik ben nog maar een ouder en beginnend gebruiker en begrijp echt niets van de beschrijving die er bij die crack staat.

In de crack staat het volgende:

*knip*

Wie kan mij in normaal nederlands zeggen wat hier staat en vooral wat men bedoelt??

Bij voorbaat hartelijk dank

Met vriendelijke groeten
Notaris
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat er in de crack staat heb ik verwijderd. Ook dit is niet toegestaan op Helpmij, want het is een complete uitleg hoe je het programma moet kraken. Helpmij werkt daar niet aan mee.
 
Ik heb altijd Norton Internet Securiti gehad, maar heb het eraf gegooid, daar de
pc te traag werd.
Nu heb ik op internet rond gekeken en F-seruer Internet Security gevonden en gedownload met crack erbij. Nou komt het. Ik ben nog maar een ouder en beginnend gebruiker en begrijp echt niets van de beschrijving die er bij die crack staat.

In de crack staat het volgende:

*knip*

Wie kan mij in normaal nederlands zeggen wat hier staat en vooral wat men bedoelt??

Bij voorbaat hartelijk dank

Met vriendelijke groeten
Notaris

Ik snap niet dat je zo ingewikkeld wilt doen en een risico neemt door een crack te gebruiken op de beveiliging van een PC.

Mijn advies is, als je het gratis wilt doen, gebruik dan ook gratis programma's en ga niet het risico lopen met vage bestandjes om software werkend te krijgen.
Misschien is dit wel eens leuk om een keer te proberen, maar een onveilig idee om dit uit te proberen op je beveiliging.
 
Mag ik de volgende Virusscanners aanraden namelijk Avast en AVG, deze zijn geheel gratis en deon hun werk prima. Voor Avast staat hier een prima handleiding KLIK


Voor een Firewall raad ik je Comodo aan!
Klein, licht en doet zijn werk uitstekend.
 
Licht is een ander verhaal want Comodo vreet geheugen, maar verder is het wel een goede firewall.
 
Is dat zo?
Ik was echt in de veronderstelling dat hij tot één van de lichtere behoorde...nou mijn excuses dan.
 
Als je Comodo aan hebt staan en je kijkt bij Taakbeheer, onderdeel Processen en dan laat je het lijstje sorteren op Geheugengebruik dan zie je dat het proces van Comodo vrij veel geheugen gebruikt en dus ook aan de bovenkant staat.
 
Als je Comodo aan hebt staan en je kijkt bij Taakbeheer, onderdeel Processen en dan laat je het lijstje sorteren op Geheugengebruik dan zie je dat het proces van Comodo vrij veel geheugen gebruikt en dus ook aan de bovenkant staat.

Hier ben ik het dus niet mee eens.
Een programma dat helemaal geen geheugen gebruikt bestaat natuurlijk niet.
Comodo is in vergelijking tot andere firewalls bijzonder licht.

Ben benieuwd wat het bij jouw dan aan geheugen vreet.
cpf.exe en cmdagent

comodo.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik draai zelf nu Vista maar ik zal hem eens XP kant zetten en dan ook eens kijken. En als het inderdaad zo is als bij jou dan gebruikt Comodo zeer weinig en weet ik niet waar die andere wijsheid vandaan komt maar dat hoor ik natuurlijk graag. Ik sta er voor open!
 
Ik vind dat best wel veel hoor, en er zijn zeker lichtere firewalls, denk aan bijvoorbeeld Sygate.
Ik zeg niet dat Comodo ' zwaar ' is of je pc vertraagt maar dat Comodo niet licht is, en daar blijf ik bij.
 
Een ander voorbeeld, KIS (Kaspersky) gebruikt minder dan Comodo, en dan heb je het over de complete suite.
 
@ Michael...okay niet zwaar zeg jij maar ik maak hier uit op dat je dat wel degelijk bedoelde:

Licht is een ander verhaal want Comodo vreet geheugen,

En dat vreten van geheugen vind ik dik overdreven. Hij gebruik meer als een ander maar "geheugen vreten" ???

Maar goed door dit alles ben ik weer prima op de hoogte en nu maar hopen dat TS dat ook is.:D
 
Oke Raymond, ' geheugen vreten ' is misschien een beetje overdreven, maar Comodo is een vrij zware firewall, laat ik het zo zeggen. Ik vind niet dat je kan spreken van een lichte firewall.:)
 
Een ander voorbeeld, KIS (Kaspersky) gebruikt minder dan Comodo, en dan heb je het over de complete suite.

Ik gebruik KIS niet meer, maar dan wil ik wel eens de cijfers zien met printscreen.
Ben benieuwd hoeveel systeembronnen ik er bij krijgt met een betaalde firewall.

Misschien leer ik dan ook weer wat bij.
 
Het is een moment opname dus...........
 

Bijlagen

  • KIS.jpg
    KIS.jpg
    5,5 KB · Weergaven: 32
Dan blijf ik bij Comodo, zo'n verschil is mij de prijs niet waard.
Al begrijp ik wel dat KIS een kompleet pakket is met antivius enz.maar dat is ook op te lossen met goedkope en gratis alternatieven.
 
avp.exe draait ook niet op zich zelf.
Ik weet niet meer welke progjes KIS allemaal ingebruik heeft, maar er lag me iets bij dat als je de rest van KIS afsluit en alleen avp overhoud, doet deze firewall niets meer.
Dus je moet alle hulpprogramma's er dan ook even bij vermelden, zoals ik ook gedaan heb voor Comodo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan