F-secure Internet Security

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er is 2x avp.exe en niet meer, de 'user' is voor de GUI en 'system' voor het programma.
Als je aan het scannen bent kan er nog een derde bijkomen, dus er is niet meer dan dat.

Ok ik geloof je, dan heb je gelijk.
Niet dat het verschil nu zo'n aanslag is op mijn geheugen en mijn printscreen was ook een momentopname.

Ok ik geloof je, dan heb je gelijk.
Niet dat het verschil nu zo'n aanslag is op mijn geheugen en mijn printscreen was ook een momentopname.

Als je voldoende geheugen hebt is het ook geen probleem, maar hoe minder hoe liever ik het heb. :)

Is ook een reden dat ik Vista (nog) niet gebruik.

Even Off-Topic dan

Hier ook geen Vista, maar 2048mB met XP pro
Hier mag dus de firewall best 15 mB extra opslorken.

Ja, dan heb je geen probleem :).........maar mB of MB :rolleyes:

We dwalen wel af maar: Mb = Megabit en MB = MegaByte.......dus MB. :)

Even Off-Topic dan

Hier ook geen Vista, maar 2048mB met XP pro
Hier mag dus de firewall best 15 mB extra opslorken.

Voor jou is het inderdaad geen probleem, en voor mij ook niet maar er zijn pc's waar je dat toch wel merkt.

Dan is een reepje extra geheugen kopen bijna nog een goedkopere oplossing dan een programma kopen met jaarlijkse verlengingen .
Aardige bijkomstigheid is dat de rest van alle andere geinstalleerde software ook meteen soepeler lopen.

Dan is een reepje extra geheugen kopen bijna nog een goedkopere oplossing dan een programma kopen met jaarlijkse verlengingen .
Aardige bijkomstigheid is dat de rest van alle andere geinstalleerde software ook meteen soepeler lopen.

Je hebt ook nog andere gratis firewalls die minder geheugen gebruiken..:)
Maar hardware wordt inderdaad steeds goedkoper, 1 GB erbij kost inderdaad minder dan Norton.:p

Ik weet het, vroeger gebruikte ik Sygate en ik denk dat deze nog steeds goed werkt op XP.
Helaas is deze opgeslokt door Peter Norton en consorten.

Ik wil wel graag met de tijd meegaan en daarom installeer ik liever geen verouderde software waarvan geen updates meer komen, ook als blijkt dat deze nog goed werkt.
Ik kan namelijk zelf niet goed controleren of Sygate na een bepaalde update van XP nog goed werkt of door zo'n update bepaalde lekken vertoond. Ik ben van mening dat zo'n firewall ook regelmatig toe is aan een update zodra de besturing ook wijzigingen heeft ondergaan.
Ik vertrouw er niet op.

Laatst bewerkt:
Ik gebruik op het moment helemaal geen Firewall.
Dit sinds ik achter een router zit. Ik weet dat dat alleen niet voor uitgaande proggies geld.
Testen op GRC wijzen uit dat alles potdicht op stealth staat...dat vraagt pas weinig van je systeemgeheugen.

Dat kan, maar dan krijg je geen meldingen, maar moet je steeds het logboek van de router bekijken.

Ik kan ook wel zonder softwarematige firewall maar ik heb toch graag nog een muurtje staan..:)
Ook omdat ik die Experia Box niet helemaal vertrouw, maf ding. :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan