F1 2002 start niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joopie bolhoofd

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2003
he mense,

Ik heb een probleem met F1 2002.
Ik heb t spel geinstaleerd, nadat het spel was geinstaleerd moest ik de videokaart configureren, daarna geprobeerd t spel te starten maar ik kreeg een zwart scherm en ik werd weer in windows gegooid..
wie kan me helpen

Groeten

De laatste nieuwe driver voor je video kaart installeren wil ook nog wel eens helpen.
Komt het wel door de 3D setup heen? En zie je dan de teksten ook in je beeldscherm staan?

Ej@n.

jah ik heb de tekten in t begin wel gezien.
ik kon in t begin ook wel in het menu, t spel laden wou ook nog, maar als ie klaar was met laden sluit het spel zichzelf af.
En nu doet ie niks, ik zie alleen dat zandlopertje een keer en dan weer een gewone cursor.

Laatst bewerkt:
De laatste drivers geïnstalleerd? Lijkt me toch een videokaart probleem. Wat voor video kaart heb je?

en is je direct X up to date, en als je driver voor je videokaart goed is: voldoet ie aan de systeem eisen??? en doet ie bij andere grote 3d spellen ook raar???

Wil je even dit eens voor mij proberen : start,uitvoeren,typ bij uitvoeren dxdiag druk op enter (of op de ok toets) ga naar het tabblad directX bestanden : worden er daar problemen gemeld (zonee dan is het geen direct x probleem) ga tenslotte naar het tabblad beeldscherm vertel mij de info die er bij naam staat onder apparaat en vervolgens welke datum er bij stuurprogramma's staat.Doe ook de testen (direct draw en direct3d). Kijk ook of alle direct x functies ingeschakeld zijn.

hey.

Alle tests zijn gelukt, hier komt de informatie die onder apparaten staat:

Naam: Nvidia Geforce FX5200
Fabrikant:Nvidia
Chiptype: GeForce FX 5200
DAC type:Intergrated RAMDAC
Totaal geheugen:128.0
Huidige:1280 x 1024 (32 bit) (60 Hz)
beeldscherm:plug and play monitor
Datum: 10/12/2005

Alle DirextXfuncties zijn ook ingeschakeld

Laatst bewerkt:
Je drivers zijn vrij oud ze dateren nog van 2005. Probeer je drivers eens uptedaten. Hiervoor ga je naar deze site : http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp Kies voor graphics driver,geforce and tnt2 dan kies je je besturingssysteem en druk op de go toets kies dan een downloadlink bij de international drivers. Ga vervolgens naar start,configuratiescherm,software en verwijder daar je oude drivers. Herstart je pc en installeer de nieuwe drivers.

ok, ik heb de drivers opnieuw geinstaleerd, er staat nu een datum van 9-03-2006
maar het werkt nog niet...
raar...t is trouwens geen legale versie, mischien dat het daar aan ligt.

Hey,

Het is al opgelost, heb de game opnieuw geinstalleerd en nu doet ie het.
In ieder geval bedankt voor de hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan