Facebook Like/Share knop op Tumblr

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mvnl

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2006
Berichten
100
Ik plaats dit maar in algemeen omdat ik niet zeker weet onder welke categorie het valt...
Iig wil ik een Facebook like-knop (en liefst ook share) toevoegen aan mij weblog.
Dit is deels al gelukt alleen is het eindresultaat een link die alleen de site en siteomschrijving noemt ipv de desbetreffende post (hij linkt gelukkig wel correct). Ik zie op veel andere sites dat verwijzen naar de post, inclusief titel en foto, wel mogelijk is, dus ik weet niet waar het mis gaat.
Ik weet dat de html van mijn weblog een beetje een rommeltje is, maar ik heb om het te testen ook al een nieuwe weblog gestart en ook daar loop ik direct tegen hetzelfde probleem aan?
 
Dat zou ik ook willen weten. Nutteloze reactie overigens maar ik wil hier even op geabonneerd zijn.

Verder kan ik je niet helpen.
 
Ik zie op veel andere sites dat verwijzen naar de post, inclusief titel en foto, wel mogelijk is, dus ik weet niet waar het mis gaat.
Even de broncode van zo'n andere site opereren?
 
Even de broncode van zo'n andere site opereren?

Ik weet eerlijk gezegd niet hoe ik dat doe.. wel van wat er op dat moment op de pagina staat natuurlijk, maar niet van het algemene html index bestand..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan