Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Is dit niet al ongeveer het geval in de bijlage van post #19?Is het misschien dan niet handiger om de eerste maand en de laatste maand uit te rekenen en dan de rest te delen door de tussenliggende maanden?
Ja post #19 lijkt daar wel op ja. Ik heb over die post heen gekeken.Is dit niet al ongeveer het geval in de bijlage van post #19?
Ik denk dat je nu even zelf het spoor bijster bent.
Dit bestand werkt niet bij mij helaas. Ik krijg alleen lege velden te zien.Is dit een 'eenvoudig' alternatief ?
Ik heb mijn regels in dit bestand gezet en dan op uitvoeren geklikt, maar dan geeft hij aan dat object is vereist. Ik heb niet geen ervaring met macro's, dus misschien heb ik iets niet goed gedaan?zet de macro van het bestand in je eigen bestand en laat hem lopen.
Ja, helemaal top. Ik ga er morgen nog een keer goed naar kijken, maar zoals het er nu naar uit ziet, is dit wat ik nodig heb.update
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.