fallout3 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

yerren

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2009
Berichten
22
hey ;)

ik heb vandaag fallout3 legaal gekocht voor 40euries.
en hij doet het niet elke keer als ik fallout3 start doet hij het wel maar als ik druk op new game
dan gaat hij een paar seconden laden en dan zegt m'n pc dat hij het niet doet.

plz kan iemand mij helpen.


thanks yerren ;)
 
Misschien ook handig even je systeem gegevens te plaatsen.
 
hij zegt dat ik hem niet aan kan vanwege m'n graphic's maar ik wil perse dat hij het doet ik heb er een godvermogen aan uitgegeven.
 
Dan zal het niet gaan, tenzij je je videokaart upgrade. Geef eens een screenshot wat het resultaat is.
 
Schermafdruk bijvoegen : van Volledig scherm : [PrtScn] knop; van alleen het actieve venster : [Alt][PrtScn] toetscombinatie
Start -> Uitvoeren -> mspaint.exe, Bewerken -> Plakken, Bestand -> Opslaan als -> [Bestandstype: JPEG] + naam invullen
Uploaden via de Paperclip knop bij aanmaak van een bericht. Daar Bladeren kiezen, bestand opzoeken, dan Uploaden knop, dan Sluit venster
Bron:
Uit de handtekening van Helpmij lid Dnties gehaald.
 
Bedoelde een screenshot van het resultaat van die site.
 
Ik heb je afbeeldingen even aangepast en klikbaar gemaakt. Nu blijft de pagina lay-out normaal.:)

Je hebt een mobile videokaart, neem aan dat je met een laptop deze game probeerd te spelen?
 
Als je een laptop heb kan 19 van de 20 x de videokaart niet vervangen wordt en als het kan kost het veel geld en als je 40 euro al een godsvermogen vindt, dan is dat misschien niet erg verstandig om te doen, als het al kan.
Je kan dan beter sparen en een nieuwe pc sparen of iets in die trant.
 
Het is niet mogelijk om met jouw laptop dit spel te spelen ;)
 
maar ik kan hem niet meer ruilen en het heeft me heel veel geld gekost.
 
Tja het is natuurlijk enorm vervelend, maar je moet de winkel ook begrijpen, want jij kan ook die game kopen, online registrereren en er een crack op gooien en dan terug naar de winkel gaan. En je geld terug vragen. Je kan het altijd proberen met een of andere smoes... Maar de volgende keer ff op www.canirunit.com kijken of je laptop te kijken of het spel het wel doet. ;)
 
ik weet niet helemaal of het het doet ik heb het net getest met doom3 de normale dus geen uitbreiding en hij zegt dat die het niet goed doet op m'n pc maar hij doet het dus wel.
 
Het is heel jammer dat je een spel hebt gekocht wat neit draait op jou laptop, maar dat had je van te voren kunnen bekijken. Op de achterkant van het spel staat duidelijk vermeld wat er nodig is om een spel te spelen.

Daarnaast is een laptop gewoonweg niet geschikt om op te gamen tenzij je bereid bent om €1500,- of meer uit te geven aan een laptop.

Dat Doom 3 wel draait zegt in dit geval niet veel, dat spel is een behoorlijk stuk ouder dan Fallout 3. Daarbij heb jij een onboard videokaart en in een laptop is die gewoon niet te vervangen of je kan vanwege de kosten daarvoor beter een nieuw aanschaffen. Feit blijft echter dat een laptop niet is gemaakt om op te gamen.

Maar waarom zou het spel niet meer terug mogen? Ruilen is nog steeds mogelijk meeste winkels hanteren de regel dat software binnen 24 uur geruild mag worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan