familienet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Takua

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2008
Hoi allemaal,

Ik wil een eigen soort internet maken familienet ik doe het met papiertjes en touwtjes dat je aan een touwtje moet trekken om te zien wat de ander bekijkt, maar ik heb niet genoeg touwtjes om het te koppelen. Eerst wou ik een touwtje van mijn broer naar mij doen maar ik heb niet genoeg touwtjes. Heeft iemand wel touwtjes? Help asjeblieft alvast bedankt. Ik wil ook een anderen soort internet maken als familienet klaar is namelijk wereldweb een soort van internet maar dan beter je kunt geen virussen ofzo plaatsen. En ook kun je geen gevaarlijke sites bezoeken gevaarlijke sites worden direct verwijdert. En je kunt een website heel eenvoudig maken op mijn website staat een tekst editor waarmee je dan alleen hoeft intevullen b.v
<title="Welkom op mijn website">
Home=<link url="www.jouwdomein.nl/contact"><Link naam="Contact"> <link url="www.jouwdomein.nl/games"><Link naam="Contact"><Link naam="Games">
<Tekst>Welkom op mijn website</tekst>
<Tekstveld>
<Label="Wat is jouw naam"
</Tekstveld>
<Emailveld>
<Label="Wat is jouw email-address?"
<Tekstvak>
<Begin tekst="Typ hier je bericht in"

Games=
<Title="Speel games">
<Download mijn documenten/pacman en zet pacman op mijn site>

Eenvoudiger programmeertaal toch?

Begin eerst eens je vraag duidelijk te stellen.

FamilieWeb? Touwtjes? Touwtje trekken?

Ik snap er niet heel veel van

Begin eerst eens je vraag duidelijk te stellen.

FamilieWeb? Touwtjes? Touwtje trekken?

Ik snap er niet heel veel van

Het is heel duidelijk anders lees jij niet goed want er staat FamilieNet. En ik moet meer touwtjes het probleem is dat ik touwtjes te kort kom.

Touw kan je kopen bij de marskramer of je mag ze zelf gaan vlechten.

Daarnaast mag je in het vervolg eens duidelijker je vraag stellen want dat is dit niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan