FAR CRY 1 werkt niet op Windows 7 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Download en installeer eerst de v1.40 patch:

http://www.ubi.com/us/downloads/info.aspx?dlid=691

Kies de v1.40 Cumulative Patch. De patch kun je installeren door het bestand simpelweg te openen. Zet daarna de settings op High of Very High en kijk of het beter gaat.

Dan download ik de patch v1.40, die staat dan voorlopig even op mijn bureaublad.
Dat ik het bestand moet openen begrijp ik, maar waar moet ik de patch dan plaatsen,
in welke directory of map ??
 
De patch installeert zich automatisch in de folder waar Far Cry staat.
 
Bedankt allemaal, het werkt !
Heb zelfs alle optie's in de hoogste stand kunnen zetten, super.
.
Het enige waar ik nog mee zit: cd-key wordt niet herkend als ik naar multiplayer ga. Ik wil met wat mensen afspreken daar weer naar toe te gaan.
Nu weet ik het niet zeker, maar bij installeren ben ik niet tegen gekomen, dat ik deze key moest invoeren. Misschien moet iik het speel weer opnieuw installeren ?
 
Er wordt niet gevraagd om de CD-key tijdens het installeren van het spel.

Als je voor multiplayer kiest in Far Cry moet je eerst inloggen in je Ubi account. Daarna moet je je CD-key invoeren. Heb je nog geen account, dan kun je die hier aanmaken.

Heb je de CD-key wel goed ingevuld?
 
Bedankt M4RC0.
Ja, ik vul het telkens goed in.
Het is een nieuw gekocht spel, gesealed en wel.
Lukt het jou wel om op multiplayer te komen ?
 
Ja, het werkt hier zonder problemen. Ik heb het spel ook origineel.
 
Heb nu twee verschillende meldingen gehad na invoeren CD-key.
Invalid CD-key en nu ook CD-key already in use.
Het spel is nieuw, zat nog in de folie.
Heb het spel nog eens opnieuw ge-installeerd, maar was niet de oplossing.
Wie heeft dit ook eerder gehad en is er uit gekomen ?
 
Laatst bewerkt:
Weet je heel zeker dat je de key goed hebt ingevoerd? Let op hoofdletters en het verschil tussen de letter O en het cijfer 0. Probeer het anders later nog een paar keer.

Werkt dit niet, dan zou ik het spel terug naar de winkel brengen of Ubisoft een mailtje sturen.
 
Weet je heel zeker dat je de key goed hebt ingevoerd? Let op hoofdletters en het verschil tussen de letter O en het cijfer 0. Probeer het anders later nog een paar keer.

Werkt dit niet, dan zou ik het spel terug naar de winkel brengen of Ubisoft een mailtje sturen.

Ja, dat weet ik echt heel zeker. Uiteindelijk ook geprobeerd met of zonder streepjes, maar nee. Heb verder rondgekeken op internet, heel veel mensen hebben hier ooit last van gehad, maar een echte oplossing is nooit gekomen.
Als ik wist, of er multiplayer wel of niet echt actief is momenteel dan zou ik er nog vrede mee kunnen hebben. Maar heel erg jammer is het wel. Soms lukt het na opnieuw installeren weer wel, of de key een paar dagen later invoeren en dan lukte het soms weer wel. Erg vaag en bedenkelijk allemaal, hoor.
 
Laatst bewerkt:
Zoals ik het nu zie zijn er niet zoveel mensen meer die dit spel online spelen.

EDIT:

Werkt het niet met de CD-key die bij het oude (defecte) spel zit?
 
Laatst bewerkt:
Zoals ik het nu zie zijn er niet zoveel mensen meer die dit spel online spelen.

EDIT:

Werkt het niet met de CD-key die bij het oude (defecte) spel zit?

Ook deze CD-key geprobeerd. En ook een paar andere keyen die ergens op internet stonden, maar nee lukt niet. Heb een (Amerikaanse) site gezien, waar tegen betaling CD-keyen aangeboden worden voor rond de 10 euro, maar dan krijg je ook gewoon het spel er bij.
ALLE LOF VOOR DIT FORUM HOOR, WANT ZONDER ALLE TIPS IN DIT ITEM HAD IK DE BOEL NIET DRAAIENDE GEKREGEN !
 
Laatst bewerkt:
Keys die op het Net staan worden geblacklist en werken niet online.

Waarom stuur je eerst Ubisoft niet een mailtje i.p.v. weer 10 euro uit te geven?
 
Keys die op het Net staan worden geblacklist en werken niet online.

Waarom stuur je eerst Ubisoft niet een mailtje i.p.v. weer 10 euro uit te geven?

Mailtje heb ik gestuurd, nog geen antwoord terug.
De game was nieuw, DVDrom zat nog verpakt en de hoes zelf nog in de folie verpakt,
dus deze was is zeker weten nieuw. Als ik nu ook zeker weet of multiplayer nog steeds mooi is ? Maar goed, ik wacht nog op antwoord van Ubisoft.
Moet de code met of zonder streepjes ingetypt worden ?
 
Laatst bewerkt:
Voel mij door Ubisoft met een kluitje het riet ingestuurd. Zijn beweren dat het probleem is dat de Multiplayer-server niet kan de drivers van Windows 7 en Vista niet herkend. Het spel is niet compatibel met deze besturingssystemen.
Terwijl ik hier van jullie hoor, dat jullie er wel mee online spelen. Wij hebben toch immers het spel ge-installeerd in de juist compatibiliteit modus ?
Ergens anders op de site van Ubisoft lees ik, dat het niet pakken van de CD-key kan liggen aan het feit, dat het kan zijn dat iemand meerdere accounts heeft en dat de key daardoor niet herkend wordt. Dan zou het mogelijk zijn, dat als je aan Ubisoft de code doorgeeft, Ubisoft kan kijken welke account er aaan vast zit. Ik heb er om \gevraagd, zal mij benieuwen.
 
Als het spel nieuw is, dan lijkt het mij dat de key niet aan een ander account vast zit dan degene die jij gebruikt i.c.m. Far Cry.

Omdat Windows 7 officieel niet ondersteund wordt hoeven ze blijkbaar niet te helpen. Heb je niet de mogelijkheid om het spel + key op Windows XP te testen?
 
Ubisoft vertelt mij nu, dat zij momenteel niet kunnen zijn welk account er aan mijn key vast zit. Jammer, dan kan ik dus geen multiplayer spelen :(
Nee, ik heb geen test mogelijkheden, iedereen zit momenteel op Windows 7.
Vrees dat ik mij neer moet leggen.
Of ik moet een LAN opzetten.
Weet iemand ook hoe dit in zijn werk gaat ?
 
iedereen connecten en inplaats van online lan selecteren? of gebruik google effe
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan