Far Cry 2 dedicated server

Status
Niet open voor verdere reacties.

WHDeveloper

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2011
Hallo allemaal,

sinds kort heeft onze clan een goede dedicated server, mij een een ander iemand is gevraagd de Dedicated server voor Far Cry 2 te installeren...

Het ging goed totdat we de mods gingen installeren, elke keer kwan de error: Could not retrieve installation folder.

Mijn vraag:
Weet iemand hoe dit kan? de server en toebehoren zijn goed geinstalleerd, alles werkt, voor de games CoD black ops, CoD 4 MW, Minecraft, BF bad company 2 en nog een heleboel andere spellen werkt alles prima, alleen bij ons wil de Mod dus niet geinstalleerd worden, mod is 1.03 en gedownload van de UBIsoft site.

Zou iemand een oplossing weten?

Het opnieuw installeren kan lang duren aangezien degene die het contract heeft weg is en wij nu even alles alleen moeten regelen

MVG,
Wout

Hm, tog een installatie probleem denk ik: starten launcher game: essential registry information cannot be find: configuration error 0x0002 en 0x0003

ik heb alle register sleutels nu gevonden en ga ze er in het weekend opzetten:)

vind alleen jammer dat hier niemand poging heeft gedaan te helpen,
soms kunnen er door de meest onbenullige vragen oplossingen worden gevonden;)

Het bedrijf dat de server bijhoud zegt dat alles gewoon in orde is en dus met ik nu zelf alles weer oplossen,
Hoe kan ik het spel installeren zonder CD? heb al geprobeerd te mounten maar dan zegt hij 'wrong disk'
of hoe kan ik de FC2 server patchen naar 1.03? (als je de patch opstaat staat er 'could not retrieve installation folder')

ik heb al goed gezocht op google maar kan niks vinden zelfs de originele forums hebben geen hulp geboden, iemand dus een idee? of iemand die wil proberen te helpen?

dit is opgelost na veel aanvragen hebben wij eindelijk de gewenste support gekregen en nu kunnen we alles zelf opzetten(is al gebeurd)

voor mensen die dit ook hebben opnieuw installeren is de oplossing;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan