Far Cry 2 loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anonymouce

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2008
Hey,
ik heb Far Cry 2 nu geinstalleerd, en hij doet het goed totdat ik ga laden, dan loopt hij na een tijdje vast (elke keer na dezelfde tijd). Wat moet ik hiermee doen?

Groetjes

Nee, want hij komt morgen pas officieel uit in Europa, al lag hij misschien al wel in de winkel. ;) Wat zijn je systeemspecificaties, misschien dat het daar aan ligt?

Laatst bewerkt:
Nee, want hij komt morgen pas uit in Europa. ;) Wat zijn je systeemspecificaties, misschien dat het daar aan ligt?

Hij lag vandaag in de winkels. Een vriend wou hem kopen, maar toen ik hem de crack stuurde heeft hem maar niet gekocht. Dus hij kan hem gekocht hebben, maar we zullen zien wat de TS heeft gedaan. Maar de niet legale doet het ook gewoon, want ik bij mij draait hij als een zonnetje:D

inderdaad geen legale ;) maar mijn pc voldoet wel aan de minimale eisen dus daar ligt het vast niet aan

far cry 2 loopt ook vast

hey,
Ik heb gister Far Cry 2 gekocht, maar die loopt ook vast tijdens laden. heb mijn pc ook al opnieuw geinstalleerd.

-Pentium(R) 4 CPU 3.00GHz
-1.5 GB ram
-Microsoft Windows XP Professional (Build Service Pack 22600)
-Radeon X1950 Pro (ATI Radeon Graphics Processor AGP (0x7280)

wie kan mij helpen??

Hij lag vandaag in de winkels. Een vriend wou hem kopen, maar toen ik hem de crack stuurde heeft hem maar niet gekocht. Dus hij kan hem gekocht hebben, maar we zullen zien wat de TS heeft gedaan. Maar de niet legale doet het ook gewoon, want ik bij mij draait hij als een zonnetje:D

ja hij lag al in de winkels ja maar niet voor de pc. maar dat die steeds vast hangt ligt waarschijnlijk aan je gedownloade versie van fc2, heb je je GPU overgeklokt, je pc regelmatig opgeschoont, lopen er veel programma's tijdens fc2?

ik heb trouwens Fc2 ook gedownload, wel een mooi spel, een stuk lichter dan crysis en toch veel mooier,

wat is GPU? :o en mn pc zal ik maar eens gaan opschonen ja kijken of dat iets uithaalt. Ik heb altijd zo min mogelijk programmas lopen als ik een spel ga doen. Maar ik weet niet of het probleem komt doordat het gedownload is want hier boven mij heeft hetzelfde probleem maar hij/zij heeft het wel gekocht.

wat is GPU? :o en mn pc zal ik maar eens gaan opschonen ja kijken of dat iets uithaalt. Ik heb altijd zo min mogelijk programmas lopen als ik een spel ga doen. Maar ik weet niet of het probleem komt doordat het gedownload is want hier boven mij heeft hetzelfde probleem maar hij/zij heeft het wel gekocht.

Een GPU is een processor die gebruikt wordt voor alle videotaken. Hiermee neemt hij deze taken van de CPU over. Deze processor bevindt zich meestal op een Videokaart.:thumb:

Ik(hij) mijn computer ingesteld dat de computer niet meer automatisch opnieuw opstart. En geeft mijn computer aan als het vast loopt: in een blauwscherm IRQL-Not-less-or-EQUAL .

je pc start niet opnieuw op tijdens laden van Farc Cry 2, maar loopt wel vast als je het volgende instelt Je krijgt dan een blauwscherm met een stopcode:
systeemeigenschappen >>> geavanceerd >>>> opstart -en herstel instellingen >>>> verwijder het vinkje naast pc opnieuw starten>>>>toepassen.
Je krijgt dan een blauwscherm met een stopcode

Laatst bewerkt:
Ik(hij) mijn computer ingesteld dat de computer niet meer automatisch opnieuw opstart. En geeft mijn computer aan als het vast loopt: in een blauwscherm IRQL-Not-less-or-EQUAL .

je pc start niet opnieuw op tijdens laden van Farc Cry 2, maar loopt wel vast als je het volgende instelt Je krijgt dan een blauwscherm met een stopcode:
systeemeigenschappen >>> geavanceerd >>>> opstart -en herstel instellingen >>>> verwijder het vinkje naast pc opnieuw starten>>>>toepassen.
Je krijgt dan een blauwscherm met een stopcode

Ik krijg geen blauw scherm als hij is vastgelopen, dan doet hij gewoon niks meer en moet ik zelf de computer uitzetten...

@ Anonymouse,

Doe eens een test voor de game op de site van System Requirements Lab

Slaat het positief uit.. dan moet je even je videokaart driver updaten

Start -> Configuratiescherm -> Systeem -> Hardware -> Apperaat beheer -> Beeldscherm adapters -> Videokaart deinstalleren.

Dan de pc opnieuw opstarten.

Tijdens het opstarten op F8 drukken en het een tijdje blijven herhalen --> En dan kies je " Veilige modus zonder netwerk mogelijkheden (is wel zo veilig) -> Ga dan naar de Program Files map in Deze computer in C:\ --> Verwijder de map nVdia of die van ATI --> Herstart je computer -> Download dan je de nieuwe driver van je videokaart op nVidia of op Ati ->
Installeer nu na het opstarten de videokaart driver.

Slaat de test negatief uit:

Slecht nieuws, hier is niks anders aan te doen dan een iets wat betere videokaart & andere hardware aan te schaffen.

Geen idee welke videokaart je hebt? Doe dan eerst het volgende:

Start -> dxdiag.exe -> beeldscherm adapters -> En zie daar je videokaart.

------------------------------------------------

Start-> Configuratiescherm -> Systeem -> Hardware -> Apperaat beheer -> Beeldscherm adapters -> Videokaart deinstalleren.

Bij mij staat er als ik op de vidoekaart rechtsklik "uitschakelen" en "installatie ongedaan maken". Welke moet ik hebben want als ik op installatie ongedaan maken druk krijg ik zo'n rare waarschuwing.

Ik heb hetzelfde probleem.

Far cry 2 start gewoon goed op maar tijdens het loaden van een nieuwe carree loopt het spel tijdens de filmpjes vast.

Ik heb de test gedaan op de site van System Requirements Lab:

http://www.systemrequirementslab.co...l?PHPSESSID=ded231a9989ac060e7e9a4b38aed828d#

Hier slag ik gewoon, snap ook niet zo goed waaraan het kan liggen.

Ik dacht best een goede videokaart te hebben voor een laptop, maar toch?

Alvast bedankt voor de moeite.

Laatst bewerkt:
Far cry 2

hey, ik heb far cry 2 een paar dagen geleden gedownload, nu heb ik ook een crack, maar ik weet niet hoe ik die moet toepassen op far cry, ik heb geen bin map waar ik ze in kan zetten! Ik heb de crack echt nodig want, ik moet steeds een serial key invoegen! Kan iemand mij helpen, of heeft iemand een serial key voor me?

Groeten

hey, ik heb far cry 2 een paar dagen geleden gedownload, nu heb ik ook een crack, maar ik weet niet hoe ik die moet toepassen op far cry, ik heb geen bin map waar ik ze in kan zetten! Ik heb de crack echt nodig want, ik moet steeds een serial key invoegen! Kan iemand mij helpen, of heeft iemand een serial key voor me?

Groeten

je gaat gewoon naar de map van fc2, meestal c:\program files\ubisoft\far cry 2 en dan ga je daar in de bin map, daar plak je de crack, als hij vraagt om te overschrijven ( als het goed is doet hij dat ) klik je op ja, overschrijven. dan zou die moeten werken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan