Far Cry 2 op Recommend

Status
Niet open voor verdere reacties.

MBD

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2008
Berichten
89
Hey ik had een vraag of ik Far Cry 2 op Recommend kan spelen. Hieronder wat gegevens.

Systeem eisen Far Cry 2

CPU: Intel Core 2 Duo Family, AMD 64 X2 5200+, AMD Phenom of beter
RAM: 2 GB
Video card: NVidia 8600 GTS of beter, ATI X1900 of beter
512 Mb grafisch geheugen
Geluid: 5.1 sound card aanbevolen
Optische lezer: DVD-ROM
Hard disk ruimte:12 GB

Mijn systeem

CPU: Dual Core 2.4 Ghz Prosessor
RAM: 4 GB
Video card: NVidia 8500 GT 512 Mb grafisch geheugen
Geluid: 5.1 sound card
Optische lezer: DVD-ROM
Hard disk ruimte: 112 GB

Mijn geheugen word trouwens gespltst door de computer, dus het geheugen ziet er eigenlijk zo uit.

RAM: 3,326 GB
Video card: NVidia 8500 GT 1,649 Mb grafisch geheugen

Alleen mijn video kaart voldoert niet aan de eisen maar kan ik dat met het geheugen oplossen?

Maurits
 
Je gebruikt waarschijnlijk een 32bit OS xp. Die ondersteunt namelijk maar tot 3,2 gb ram (of 3,3 een van de 2). Dat kan je veranderen door een x64 OS te installeren.

Verder zou je mischien niet volledig op high of medium kunnen spelen. Maar je zou het kunnen proberen.
 
Systeem eisen Far Cry 2

CPU: Intel Core 2 Duo Family,

Mijn systeem

CPU: Dual Core 2.4 Ghz Prosessor


Alleen mijn video kaart voldoert niet aan de eisen maar kan ik dat met het geheugen oplossen?

Niet alleen je videokaart voldoet niet, ook je processor voldoet niet.
Een dual core is heel wat anders dan een Core2duo, als de beschreven systeem eis de minimum eis is, gaat het spel niet draaien.
 
je kan ook op srtest.com kijken welke game je pc wel of niet aankan je videokaart zit onder de eis je pc zit wel boven de minimum eisen als ik goed kijk :p dus je kan hem zobiezo aan

Edit: http://www.yougamers.com/gameometer/10277/ daar kan je ook zien of je pc het aankan:)
 
Laatst bewerkt:
Nou niet echt.

hoezo niet?

CPU:
Pentium 4 3.2 Ghz, Pentium D 2.66 Ghz, AMD Athlon 64 3500+ or better

Video card:
NVIDIA® 6800 or ATI®X1650 or better
Shader Model 3 required
256 Mb of graphic memory

Memory: 1 GB

Media reader: DVD-ROM

dat zijn de minimum eisen de processor is niet echt goed maar ik heb ook wel games gespeeld op een pc waarvan de processor echt heeeel ver eronder zat en de rest wel goed en de videokaart en geheugen zit erboven:p ik kan het mis hebben hoor:)
 
Ging er vanuit dat de TS de minimum eisen had neergezet. Daarbij zit er een aardig verschil tussen aan kunnen en vloeiend gamen.
 
Laatst bewerkt:
Minimum gaa wel lukken, ik gebruik trouwens ook een 64 bit :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan