Far Cry witte grond / sneeuwwitte grond

Status
Niet open voor verdere reacties.

d0mzy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jan 2008
Berichten
1.339
Hoi!

Ik heb vandaag Far Cry gekregen van mn pa,
en het lijkt alsof de graphics niet goed zijn. Het eerste gedeelte ging nog goed, maar toen ik buiten kwam zag de grond er nogal ''wit'' uit. Alles van de grond, inclusief het water, dat ik dus niet zag liggen.

Besturingssysteem : Vista
Geïnstalleerd : Ja, door middel van Compatibiliteitsmodus XP2 bij setup.exe

Nee, ik speel het spel zelf niet in compatibiliteitsmodus, en heb weinig aangepast aan de settings.

Weet iemand wat er precies aan de hand is? Dankjewel! :thumb:
 
Ik heb precies ditzelfde probleem ook ooit eens voorgehad toen ik een nieuwe videokaart had geïnstalleerd waar de instellingen van Far Cry niet aan aangepast waren... Ik heb het kunnen oplossen door hem opnieuw te installeren en 100% de "Aangeraden" settings te gebruiken.

Dus gewoon herinstalleren en je helemaal niet bemoeien met de instellingen.
 
Dankjewel Niels, ik zal meteen herïnstalleren en de settings laten staan. :p Ik houd je op de hoogte. ;)
 
Ik zie nou nog steeds hetzelfde resultaat. Ik heb niks aangepast.
Alles wat ik heb gedaan is het geluid wat harder gezet.

Ik kan de settings veranderen, maar dan krijg ik een soort van ''mist'' op het scherm, inclusief dezelfde kleuren grond etc.

Vreemd, iemand een idee? :confused:
 
Laatst bewerkt:
Zijn je video kaart driver wel up to date?
 
Ik zou het niet weten. Maar het is een Geforce 9600GT, ik zal wel even wat nieuwe drivers zoeken en checken of het werkt.

Alvast bedankt, ik houd jullie op de hoogte. :thumb:
 
Ik heb nieuwe drivers gedownload op deze site : http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us

Ik heb het rustig laten staan, de PC opnieuw opgestart. Far Cry geopend, maar nog geen resultaat.
Ik denk dat het probleem er nog is, maar ik herinstalleer nog even voor de veiligheid.

Iemand een ideetje??
 
Probleem opgelost!

Ik heb van Bertus een site gekregen van ubisoft waarop de nieuwste updates stonden,

die eb ik gedownload en nu werkt het prima!

:rolleyes:

Thx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan