FarCry cheats

Status
Niet open voor verdere reacties.

Virusbeat

Banned
Lid geworden
23 okt 2007
Ik heb al op verscheidene sites gekeken voor cheats van farcry maar dan spreken ze over devmode.lua dat je dat moet kopiëren en etc. ik heb dit allemaal gedaan maar dan spreken ze dat ik een commando zoals "give_all_ammo_count=1" ofzo moet ingeven, maar waar geef ik deze cheats dan in? Gelieve wat helpende assist!!

:thumb:

Dat is in de console. Die haal je binnen het spel tevoorschijn door de ~ (links naast de 1) in te drukken.

ja dat weet ik wel maar, ik probeer maar er gebeurt gewoon niets
op de site waar ik de cheats haalde stond er ook dat ik misschien een backslash moest gebruiken maar ik gebruikte alle 2 dus het ging helemaal niet.

Als ik devmode had gewijzigt dacht ik dat je eventueel een nieuw spel moest opstarten maar het gaat echt totaal niet :s

Kan iemand mij uitleggen wat je exact moet doen van begin tot einde?? Hartelijk dank alvast :thumb:

Start the game with the -DEVMODE command line parameter. One way to do this is to make a shortcut to the game on your desktop and right click the shortcut and edit the properties. Then before the ending " put in the -DEVMODE option and click ok. Then, press one of the following keys during game play to activate the corresponding cheat function. Note: When in developer mode, all levels will also be unlocked.

Ok, Ga eens naar het icoon van het spel op je bureaublad.

Klik er met rechts op en vul bij Doel, achter alles wat er al staat, -DEVMODE in en druk op toepassen/ok.
Met dit ingevult start een nieuw spel en gebruik deze Cheats

Cheat Effect
F3 Create spawn point
P Give all Weapons
O Give 999 Ammuntion
F4 Togle no clip (fly throuhg walls and things)
F2 move to next checkpoint
F9 save curent positon
F10 load current positon
F11 toggle extra information
F1 toggle first and third person view
backspace toggle bgod mode
equals inc. speed
minus dec. speed
F5 return to default speed

Laatst bewerkt:
Oh, nog even voor de duidelijkheid en mijn domme fout door het over het hooft te zien.

Die -DEVMODE zet je voorde laatste " in de tekst die er al staat.
Dus: yugtrsdnfkbvsdjkf -DEVMODE"

Laatst bewerkt:
Als ik bij doel na c:\ ... .exe -DEVMODE zet VOOR de laatste " dan komt er op het scherm dat de map niet is gevonden en ik moet nagaan of deze wel bestaat. Dus het lukt niet. Moet ik dan eventueel dat bestand devmode.lua dat ik heb gemaakt in de map -DEVMODE moeten zetten voordat ik het achter het doel kan plaatsen???

Ik stel voor dat je een trainer gebruikt, werkt meestal vloter dan codes invoeren: *knip* heeft er een paar.

[S-mod edit]Linken naar sites waar je onder andere No_cd/dvd cracks kunt downloaden is niet toegestaan.[/S-mod edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Probeer het anders zonder spatie tussen exe en -.

En inderdaad, een trainer is ook een optie.

Even gekeken bij mij en als opdrachtregel (doel) moet er staan "G:\FarCry\Bin32\FarCry.exe" -DEVMODE exact zo, inclusief aanhalingstekens, alleen het stuk G:\FarCry kan bij jou anders zijn als je het in een ander map geïnstalleerd hebt.

Ja inderdaad de code werkt, ik kan bij het kiezen van een nieuw spel ALLE levels kiezen en tijdens het spelen kan ik wisselen vn 1e pers naar 3e pers view maar het ingeven van de cheats voor ammo en weapons enz lukt nog steeds niet :(

Doe je ze dan wel met een HOODFLETTER? De P en de O staan als hoofdletters in het rijtje, dus misschien meot je ze ook wel als hoofdletter ingeven.

Je hoeft helemaal geen ~ in te drukken om de codes actief te maken.
Als je het spel start met de gegeven opdrachtregel kan je tijdes het spelen de diverse toetsen gebruiken, daarbij maakt het niet uit of je caps-lock aanstaat of niet.

Werkt

Even gekeken bij mij en als opdrachtregel (doel) moet er staan "G:\FarCry\Bin32\FarCry.exe" -DEVMODE exact zo, inclusief aanhalingstekens, alleen het stuk G:\FarCry kan bij jou anders zijn als je het in een ander map geïnstalleerd hebt.

Bij mij werken ze wel hoor!
Neef geholpen instalatie:confused:

Sommige werken niet!!

Hallo,

Ik heb begrepen dat de cheats in farcry niet moeilijk hoeven te zijn.
Ik heb bij het doel van mijn snelkoppeling (dat was bij mij: "C:\program files\farcry\bin32\") en daarachter heb ik dus [spatie]-DEVMODE achter gezet.
Dus daaraan ligt het dat hij de map niet vind als je de spatie niet gebruikt.

Ik heb het spel gestart en hij deed het eerst goed tot de backspace gebruikte...
Er kwam niet onderin te staan van: cheat: godmode ofzo..
En bij P en O wel als je wapens en ammo krijgt etc.
Wie weet waarom de godmode dan niet werkt en hoe dit te verhelpen is?
Misschien iets aanpassen in devmode.lua??

Thanks alvast! Groetjes.

Hallo,

Ik heb bij het doel van mijn snelkoppeling (dat was bij mij: "C:\program files\farcry\bin32\") en daarachter heb ik dus [spatie]-DEVMODE achter gezet.

Ik heb het spel gestart en hij deed het eerst goed tot de backspace gebruikte...

Thanks alvast! Groetjes.

Toptip! :thumb:
Inderdaad heel gemakkelijk, 'ammo' en 'wapens' werken meteen, thanx!

waar moet je de cheat in geven Of werkt het aleen in story mode of in de multyplayer
want als ik de cheat in de storymode induw dan doet het niks ??? alvast bedankt :cool:

vraagje

Ey,

Thanks alvast! Groetjes.
Ik vat hm niet helemaal hoor bij jou doet hij het wel gewoon als ik zonder caps O of P intyp doet hij het niet en Als ik met caps doe doet hij het ook nie? Kun je me helpen ?

Laatst bewerkt:
Ff wat duidelijker aub

Ja sorry hoor maar ik vat hem nog steeds niet heb van alles geprobeerd zoals -DEVMODE dat werkt dan wel dan heb ik alle levels vrij gespeeld maar de cheats werken nog steeds niet! kan iemand mij helpen? ik zou graag de cheats Oneindig ammo , en god mod laten werken. Please help mij!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan