Fatal Error: one or more table pointers are invalid modifications could be unsafe

Status
Niet open voor verdere reacties.

masterwhoosaa

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2010
Hoi, Telkens als ik mijn laptop opnieuw opstart komt er voordat het windows logo verschijnt komt er de volgende melding te staan:

"Fatal Error: one or more table pointers are invalid modifications could be unsafe" Press Any key to continue.

Als ik dan op een key duw gaat hij soms door naar windows en loopt alles zoals het hoort.
Maar soms gaat het dan fout en blijft hij maar telkens rebooten als ik op een key duw.
Ik moet dan echt een paar uur wachten voordat ik weer kan proberen en hij dan wel opstart.

Ik vind dit vreemd en kan op google geen oplossing vinden. :(

Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. :d

Heb je een gehackte / gejatte versie van Windows met een eigen loader? Indien ja, dan zal het daaraan liggen(!)

Tijs.

Bedankt voor de reactie! Ik zal het eens proberen met een originele windows want ik heb inderdaad een licht gemodificeerde versie van windows 7 (pliek).
Maar ik heb diezelfde windows al op meer dan 10 verschillende pc's en laptops geinstalleerd.
Maar nog nooit deze melding gehad.

Hoe kan het dan eigenlijk dat die het bij deze laptop niet doet?

Laatst bewerkt:
Je stelt nu vragen die ik niet kan beantwoorden. Wat ik weet/denk is dat het aan (recent veranderde/foute instellingen van) die hack-loader ligt (en hoe dat dan gekomen is is voor mij natuurlijk ook koffiedik kijken).
Je kunt natuurlijk ook kijken of een herinstallatie van die gejatte versie het probleem oplost (dus even de stap van originele Windows installeren parkeren). Gaat het dan weer (snel) mis, dan aan de slag met de originele Windows.

Overigens wel vantevoren alle data backuppen (bestanden, plaatjes, filmpjes, e-mail, wachtwoorden etc.)

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan