fatale uitzondering

Status
Niet open voor verdere reacties.
blaster

Goeiemorgen, wat ben je toch een schat dat je gelijk weer in startblokken sta voor me.

Ik heb naast mijn klokje dat autobandje van blaster en dat is alleen maar een scheduler met tijd wat je kan veranderen.
Moet ik dan weer terug naar die installer die ik heb gedownload om dat programma weer opnieuw te openen?

Ik heb hem gevonden en een snelkoppeling gemaakt op mijn bureaublad zodat ik hem altijd snel kan openen.

Als hij bevalt zou ik die Swiffer maar eraf gooien.
Staat hij in Configuratiescherm > Software genoemd?
Dan kun je hem daar verwijderen.
Ik heb het idee dat het programma op de verkeerde manier de Schijfopruiming van Windows aanroept en een conflict veroorzaakt als je een IE venster open hebt als je hem gebruikt.
Laat maar even weten als je nog foutmeldingen krijgt. Dan slaan we wel aan het repareren. ;)

Groetjes,

Pieter

Ik heb hem verwijderd, ging vrij snel.

Wel liep alles weer vast vanmorgen en krijg ik die cleanmgr nog steeds met die ongeldige bewerking.

Ik zal het je laten weten hoe het verder gaat.
Mag ik je weer hartelijk bedanken voor de moeite en je kennis. Geweldig zo jij het weet op te lossen.

Groetjes van Noontje

Mag ook in Start > Uitvoeren > msconfig, maar met Hijackthis gaat het in ieder geval ook.

Groetjes,

Pieter

eruit

Goed ga ik ook doen.
Ik leer wel een hele boel zo. Leuk hoor.
Nu komt mijn dochter thuis om te eten en ga ik dat vanmiddag doen.

Doeiiii

msconfig

Het is gelukt met msconfig en ben opnieuw opgestart, en kreeg toch weer dat probleem met cleanmgr.
Ik klik hem gewoon weg.

Ook als mijn taakplanner schijfopruiming uitvoert of optimalisatie start komt die msconfig tevoorschijn.
Ik klik hem weg maar dat is nog niet opgelost schijnbaar.

Wel loopt mijn computer verder goed en is nog niet vastgelopen na vanmorgenvroeg.

Hoi Noontje,

We gaan eerst maar eens even cleanmgr repareren.
Ik hoop dat je een windows 98 CD hebt?

Zoek cleanmgr.exe op, die hoort in de C:\Windows map te staan en rechtsklik erop > Naam wijzigen en verander .exe in .bak
Dan de CD in je CDROM speler stoppen,
start > uitvoeren > Kopieer onderstaande regel naar het venster en klik ok

extract /A /L C:\Windows D:\Win98\base4.cab cleanmgr.exe

Ervan uitgaande dat D: je CDROM speler is (anders even aanpassen. Windows zoekt dan het bestand voor je op, als het gevonden is kopieer je het naar de C:\Windows folder.
Als dat gelukt is mag je cleanmgr.bak wel weggooien. (Ik doe zoiets liever niet vóórdat ik een vervanger heb)

Groetjes,

Pieter

cleanmgr

Ja, ik heb een windows 98 CD.
Je zult het niet geloven maar ik kopieer jou tekst steeds in word om het uit te printen krijg ik weer de boodschap dat ik het stuurprogramma van de printer opnieuw moet installeren.
Dus ik ben weer even zoet. Dat gaat wel lukken denk ik.
Daarna ga ik jou instucties weer uitvoeren.

Je hoort het nog wel vanmiddag (hoop ik)

ik dacht dat lukt wel

Hoi Pieter,

slecht nieuws, voor mij dan.
Eindelijk ben ik weer zover dat ik jou kan bereiken.
Mag ik jou email misschien nog een keer want ik was echt alles kwijt en soms gaat het wat sneller per email om berichten uit te wisselen, of wil je dat niet.

Ik kreeg mijn computer niet meer aan de gang, dus heb ik de opstart discette gebruikt en windows 98 opnieuw geinstalleerd. Zelf Internet en de hele handel, alles was weg.
Nu zie ik wel dat er nog wat bestanden in mijn computer staan maar die maken geen connectie met de nieuwe installatie zoals word, excell en powerpoint.
Dus voorlopig ben ik daar weer mee bezig.

Ik heb explorer 6 moeten downloaden omdat ik 5.5 niet kon vinden. Wie weet wat voor problemen ik daar weer mee krijg.
In ieder geval de problemen die ik met jou heb besproken zijn niet meer van toepassing.

Als ik nu wat dos commando's had geweten.
Ik wist alleen setup en dan installeert 98 alles weer opnieuw.

Het is gekomen nadat ik die laatste file van
O4 - HKLM\..\RunServices: [Machine Debug Manager] C:\WINDOWS\SYSTEM\MDM.EXE in msconfig heb uitgevinkt (buiten dat mcleanmgr. probleem)
Ik wilde opnieuw starten en toen begon de ellende.

Nou, Pieter je zal wel schrikken, maar zo staat het er nu voor. Kan jij niets aan doen hoor.
Er zal wel iets ingezeten hebben.

Groetjes

Marian

Hoi noontje,

Daar baal ik stevig van. We hadden hem al een stuk beter. :(
Goed dat je het nog wel even hebt laten weten.
Voortaan laat ik die MDM mooi met rust.

Als ik nog ergens mee kan helpen, dan hoor ik het wel.

Groetjes,

Pieter

misschien

Daar zullen we toch niet achterkomen of het daaraan lag.
In ieder geval de oude problemen zijn opgelost.
Als ik nieuwe problemen krijg zal ik je raad graag weer tegemoet zien.

Groetjes,

Marian

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan