Favorieten IE9

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gilmour

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2009
Hoe krijg ik in IE9 mijn favorieten weer aan de linkerkant?
Ik kan maar niet wennen dat ze rechts staan. In Chrome is het me gelukt, maar met IE nog niet.

favorieten in ie9

favorieten uitklappen en daarna wordt een plaatsbepalingschermje zichtbaar met een lichtblauw balkje links die kun je nu vastpinnen en ze staan links succes

@Gilmour, misschien een beetje off-topic, maar kan je ook uitleggen hoe je die bladwijzers aan de linkerkant heb gekregen.(van google chrome bedoel ik)
Heb namelijk al gegoogled daarop maar niks gevonden wat zou kunnen helpen. Of het moet een add-on zijn!
Ik vond het wat raar om daar een apart topic voor te openen, maar als dat moet zie ik het wel.
Alvast bedankt Peter

Laatst bewerkt:
Dit werkt, bedankt. Alleen blijven de favorieten er nu permanent staan en verdwijnen ze niet als je op een favoriet hebt geklikt.

@pederoco, in Chrome klik je rechts bovenin op de sleutel.
Kies Extra, kies "bladwijzerblak altijd weergeven"
Daarna klik je weer op de sleutel en kies je voor bladwijzer beheer. Links zie je dan de favorieten. Klik hierop met links, ingedrukt houden en slepen naar de blaswijzerbalk.

Succes!

@Gilmour dat heb ik geprobeerd, maar nada.
Ik bedoel alle "andere bladwijzers"!

Vreemd, werkt op onze computers wel. Maar goed, probeer dan eens ipv slepen, te kopieren en te plakken.

Ja ik begrijp wat jij bedoeld, maar ik zou willen dat op de bladwijzerbalk, Andere bladwijzers, (die dus helemaal rechts staan), links komen te staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan