ff formateren JAJA

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja daar ben ik net ook geweest maar ik zou niet weten waar ik naar moet zoeken zie er niet echt iets staan wat voor mij intressant is.

En wat hier onderstaat dan?

Problem:
I just installed a new drive as a slave drive in my system. The drive is recognized by the system BIOS, but not by Windows.

Cause:
There are no partitions defined on the drive.

Affected Products:
All EIDE drives in Windows 95/98/ME/NT/2000/XP.

Resolution:
The drive must have at least one partition. After a partition is created, a drive letter is assigned to the partition.

Windows 95/98/ME:
Use Data Lifeguard Tools 10 to partition and format the drive. Please see Answer ID 12 for more information on using Data Lifeguard Tools 10 to install a drive.

Windows NT/2000/XP:
We recommend that you use the tools provided by the operating system to partition and format your drive. For specific instructions, please see below:

Windows NT installation

Windows XP installation

Windows 2000 installation

ja heb ik nu gedaan dus ga het eens proberen en hoop dat het nu gaat lukken

oke het programa zag een fout verder laten testen en blijkt dat hij te veel fouten heeft(de hd) ben hem nu een full erase aan het laten doen en die duurt nog 3 uur.

kan helaas niet terug naar de winkel heb hem van een maat en die had hem al een jaar in de kast liggen in de verpakking.

dus eens kijken wat hij hierna doet,duurt nog wel ff dus jhurt het morgen wel.

gr Ed

Laatst bewerkt:
Laat even horen wat de uitslag word vind dit wel interressant

morgen ehh middag al weer , de schijf is in nullen weggeschreven de quick test gedaan en geen fouten meer.

nu start ik xp gewoon weer op en die vind nieuwe hard ware maar ik zie hem niet staan bij mij comp.

nu neem ik aan dat ik de nieuwe hd weer op moet gaan delen en formateren?? voor het weer verkeerd ga

oke hij doet het Joepie.

na dat ik dat lifeguard gedraait heb en alles in nullen heb laten schrijven, zijn alle fouten die er daarvoor waren weg.
heb toen xp opgestart en die zag de nieuwe hd aleen zag ik hem niet onder mij comp. staan maar wel onder app.beheer , ik durfde niet fdisk te gebruiken omdat ik dus niet zeker wis of ik dan de goeie hd te pakken had.

nu had ik ook pqmagic dus flop erin en ja nu deed hij dat wel, dus part. aangemaakt geformateerd opnieuw opgestart en ze staan der.

SJJ bedankt voor het mee denken als je een vrouw was kreeg je een zoen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan