SPY
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 25 sep 2004
het laatste half jaar heb ik heel soms dat wanneer ik een game start, deze even stopt terwijl ik een klein windows windowtje krijg te zien met een vraag in de trand van;
dit progamma wil ffdshow gebruiken,
en dan heb je 4 keuzes;
-nu niet
-nooit
-alleen nu
-altijd
heb een beetje gegoogeld en heb info gevonden dat t hier een decoding progamma geeft;
Open source DirectShow decoding filter for DivX, XviD, WMV, MPEG-1 and MPEG-2, based on libavcodec from the FFmpeg project.
maarja, wat zal ik nu voortaan dan antwooden, tot nog toe doe ik t dan maar met "alleen nu" en dan gaat de game gewoon weer verder, maar weet eigenlijk niet goed waar ik in toestem.
wie heeft dit ook, en wat is t beste om te doen.
mn pc is krachtig genoeg voor de game, dat is t niet. heb een klein monster naast mn buro staan, lol.
en alle drivers etc zijn ook altijd goed, zorg daar goed voor.
leon
dit progamma wil ffdshow gebruiken,
en dan heb je 4 keuzes;
-nu niet
-nooit
-alleen nu
-altijd
heb een beetje gegoogeld en heb info gevonden dat t hier een decoding progamma geeft;
Open source DirectShow decoding filter for DivX, XviD, WMV, MPEG-1 and MPEG-2, based on libavcodec from the FFmpeg project.
maarja, wat zal ik nu voortaan dan antwooden, tot nog toe doe ik t dan maar met "alleen nu" en dan gaat de game gewoon weer verder, maar weet eigenlijk niet goed waar ik in toestem.
wie heeft dit ook, en wat is t beste om te doen.
mn pc is krachtig genoeg voor de game, dat is t niet. heb een klein monster naast mn buro staan, lol.
en alle drivers etc zijn ook altijd goed, zorg daar goed voor.
leon