ffdshow?

• Onderwerp starter Onderwerp starter SPY
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

SPY

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 sep 2004
het laatste half jaar heb ik heel soms dat wanneer ik een game start, deze even stopt terwijl ik een klein windows windowtje krijg te zien met een vraag in de trand van;

dit progamma wil ffdshow gebruiken,

en dan heb je 4 keuzes;

-nu niet
-nooit
-alleen nu
-altijd

heb een beetje gegoogeld en heb info gevonden dat t hier een decoding progamma geeft;

Open source DirectShow decoding filter for DivX, XviD, WMV, MPEG-1 and MPEG-2, based on libavcodec from the FFmpeg project.

maarja, wat zal ik nu voortaan dan antwooden, tot nog toe doe ik t dan maar met "alleen nu" en dan gaat de game gewoon weer verder, maar weet eigenlijk niet goed waar ik in toestem.

wie heeft dit ook, en wat is t beste om te doen.
mn pc is krachtig genoeg voor de game, dat is t niet. heb een klein monster naast mn buro staan, lol.
en alle drivers etc zijn ook altijd goed, zorg daar goed voor.

leon

het zal samen met K-Lite Codec Pack op je computer gekomen zijn, vermoed ik.

Ga naar de programmagroep van K-Lite, zoek daaronder ergens de FFdshow Audio configuratie-programma, en start die.

Ergens in de menu's staat een optie voor "Don't use FFDShow with the following programs" (of zoiets). Kies Edit, en voeg toe een ';' en daarachter de naam van het spel (hoeft geen map-naam bij).

Dus stel dat je spel CoD.exe heet, dan dus aan het einde van die regel toevoegen:
; CoD.exe

Succes,

Tijs.

heel erg bedankt Tijs!

heb even onder mn start/programs gekeken en kon daar geen K-Lite vinden, maar tot mijn verbazing wel gewoon ffdshow!
weet nu dat ik me geen zorgen meer hoef te maken en dat ik t uit kan zetten zeg maar,
nogmaals bedankt.

leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan