FHITA 2.0 Beta 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

robbietjuh

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2008
Hey allemaal,

Ik heb een hele tijd aan mijn nieuwe website / 'soort' spel gewerkt: FHITA 2.0 Beta 2.
Eerst even een inleiding tot FHITA: FHITA is een online, web-based (dus niet met Flash ofzo) 3D wereld.
Het is geheel gebouwd in HTML, CSS, JavaScript/Ajax, PHP en MySQL.
De layout is geheel vernieuwd in de nieuwe versie en alles is zelf gescript, wat nog wel eens wat fouten kan opleveren, dus hoop ik dat jullie ook op de broncode willen letten en jullie kritiek hiervoor kunnen uiten om fouten erin te voorkomen.
Als iemand een fout tegenkomt, meteen melden, en graag een cijfer geven over het taalgebruik, evt. de broncode, features, nieuwe layout, etc..

Inloggen kan het met Testaccount, of door een eigen account aan te maken.

FHITA-Naam: Testaccount
Wachtwoord: Test

http://www.fhita.co.cc/ is de link :)

Ik wacht op jullie commentaar,
Robbietjuh

Weet ik, de errors dat een pagina niet is gevonden zijn bekend en die met OverRP ook, moet nog teksten verzinnen :P

Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

Laatst bewerkt door een moderator:
Kun je beter dan even als tekst under construction ofzo zetten, komt beter over dan dit

Kan ook, maar zit foutje in de header code daar word geincluded :p

Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

grappig, leuk gedaan. Hoe heb je die video (tv / bios) zo gekregen?

:thumb:

1. Bedankt, heb je nog enige opmerkingen of ideeën? Heb graag ook dat je een cijfer geeft enzo :)

2. Heel veel live streams opzoeken, en de beste uitzoeken, vervolgens in een keuzemenu gooien die via een ingewikkeld script word uitgevoerd (kijk maar is in de source :)) en weer een pagina genaamt tv.php maken waar de livestream word opgezocht en in een Media Player vlak word geopend met de TV achtergrond erop.

3. :thumb: Thnx voor reactie :)

- Robbietjuh

.

Nou,
de speler loopt n beetje haperig en raar. Als ik een kamer binnen ga (bv. bios) dan blijft mn mannetje nar 'beneden' kijken, ook als ik omhoog loop. Bovendien gaat-ie 'zweven' als ik omhoog loop, waarschijnlijk heb je dit gedaan om diepte toe te voegen maar het ziet er een beetje raar uit.

Aan tips: zet je style in een los css bestand. En waar is de google maps voor nodig? :p En, mischien is een loop-animatie wat. En ik kan door meubels heen lopen. Een deur naar buiten (als je in een kamer staat).

Ohja, en ik kreeg deze na een beetje rondlopen:
Er heeft zich zojuist een fout voorgedaan in de runtime van FHITA. Neem contact op met FHITA wanneer dit probleem zich vaker voordoet.

zomaar wat thoughts.

Ohja, hoe steekt het allemaal in elkaar? js.php heeft alle js code?

Laatst bewerkt:
Google Maps is voor de FHITA-Krant, kijk maar eens ;)
Poppetje loopt idd wat happerig, moet nog timeouts instellen, maar dat is zeer moeilijk en komt dus in Beta 3 :P
Dat je gaat zweven is dat de max_top_i niet helemaal goed klopt, zou er even naar gaan kijken.
Dat met "naar beneden kijken" snap ik niet helemaal, want hier draait het poppetje naar de kant waar het heenloopt.
Kijk ik naar rechts, hij ook.
Idem voor links, voor en achter.

Alvast bedankt,
Robbietjuh

.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan