Fifa 2007 Directx probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
het is gelukt:D :D :D :D iniedergeval bedankt voor je hulp;) want eerst deed ie het zoiezo niet.. THNX THNX THNX!!:thumb:

mzzl

Mooi dat het is gelukt!:thumb:

En als het dus is opgelost, kan je de vraag dan even zetten op Vraag is opgelost rechtsonderaan.

dan zecht ie: ongeldige actie opgegeven:confused: weer een nieuw probleem:p :p

maja, hij is wel opgelost dus:thumb:

mzzl

direct x

Hallo , ik heb fifa 2007 totaal op mijn harde schijf gekopieerd, daarnade 2 mapjes directx en test diag weggehaald, daarna kreeg ik de melding niet meer dat hij directx afbrak..liep toen gewoon door..

Ik wil directx 9.0 ook verwijderen maar dan moet ik naar > uitvoeren > regedit, maar die loopt de hele tijd vast..terwijl ik HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\DirectX hierna moet zoeken en verwijderen, iemand oplossing?

Zeljko,
Loop regedit.exe vast?
Krijg je een meldinig of gewoon dat de Register-editor niet meer reageert.
Er zijn speciale tooltjes om DirectX te verwijderen, maar ze werken vaak niet op XP, welke versie van Windows gebruik je?

Laatst bewerkt:
Windows XP PROF, en het zit zo: ik doe regedit opstarten en dan kan ik niks intypen, druk ik op kruisje staat er TAAK BEINDIGEN ETC.

Start eens op on de Veilige Modus, hoe dat moet lees je hier.
Probeer dan hetzelfde met regedit.

Sluit eens alle programma's die open staan ( met uizondering van firewall / anti-virus ) en ga dan weer naar Uitvoeren en typ regedit.exe.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan