Fifa 2008 Demo

Status
Niet open voor verdere reacties.

kvmechelen08

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2007
Berichten
18
Beste,

Ik heb de demo van Fifa 2008 gedownload op hun site.
Daarbij werd DirectX 9.0 geïnstalleerd.

Wanneer ik het spel wil starten (het is geïnstalleerd) springt mijn scherm op zwart
beeld, de pc loopt vast (maar is met niets bezig) en ik kan enkel men pc afzetten via de power.
Nu las ik bij de Readme HIER dat je video kaarten enzo moeten de nieuwe drivers hebben voor DirectX 9.0. Zou dit de reden van mijn probleem zijn dat ik het spel niet kan starten?
Zoja, waar vind ik welke videokaarten enzo ik heb.


Ik heb reeds de oplossingen bij zwart scherm gelezen, maar diegene zijn het niet.
Scherm is nieuw, pc is niet warm, voeding is perfect.


Greetz,
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik denk dat je hetzelfde probleem hebt als mij
Bij mij is het probleem namelijk dat mijn videokaart FIFA 2008 niet ondersteund. Je kunt op i-net wel ergens vinden welke niet worden ondersteund. GeForce MX4 in ieder geval niet.

Om zelf te kijken wat voor kaart je hebt moet je configuratiescherm-->systeem-->hardware-->apparaatbeheer-->beeldschermadapters.

Je zal dan je kaart moeten veranderen of upgraden om FIFA 2008 te draaien

Succes
 
Merci

Hoi,

Het probleem is namelijk dat de videokaart FIFA 2008 niet ondersteund. Je kunt op i-net wel ergens vinden welke niet worden ondersteund. GeForce MX4 in ieder geval niet.

Om zelf te kijken wat voor kaart je hebt moet je configuratiescherm-->systeem-->hardware-->apparaatbeheer-->beeldschermadapters.

Je zal dan je kaart moeten veranderen of upgraden om FIFA 2008 te draaien

Succes

Jep, klopt! bedankt. Ik heb GeForce 2 MX4 dus dat zal hetzelfde zijn hé :)
Kan ik het upgraden? en hoe?
 
Nee je zal een nieuwe kaart moeten kopen het is niet te updaten
 
videokaart

Weet een van jullie welke videokaart ik het beste kan nemen voor Fifa 2008.
Ik heb namelijk ook MX4
 
Off topic:

Dat is echt wel genaaid voor jullie en van die videokaart fabriekant:p
 
Je zal ff moeten kijken bij de system requirements welke videokaarten wel worden geaccepteerd. Op soccergamers.com staan ze. K zou ook nog de rest van de info checken voor het geval dat je nog iets mist.
 
fifa 08 doet het niet

Ook ik krijg zwart scherm bij het op starten van fifa alleen ik heb een VIA/S3G UniChrome igp video kaart en ook die doet het niet weet iemand hoe ik het kan oplossen?
 
Fifa 08

ja daag :p dat doe ik nie speciaal voor fifa 08 kga wel verder mt 07
komt er trouwens mischien nog iets van een patch uit die er voor zorgt dt je geen zwart sgerm krijgt bij fifa 08?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan