pintopie
Gebruiker
- Lid geworden
- 13 apr 2001
Ik heb een groot probleem! Ik heb onlangs een backup gemaakt van alle bestanden op mijn PC. Dit heb ik met Nero op CD gebrand/gekopieerd. Nu is mijn pc gecrasht en moest ik hem terugbrengen in de koopversie. Gelukkig heb ik mijn 3 backup cd's nog, dacht ik!!
Ik weer office geinstalleerd en ik wilde alles terug zetten. Niet meer te openen. Alleen maar allerlei rare tekentjes i.p.v. gewoon word versie.
Alle bestanden op cd hebben de file .nco en er staat Nero BackItUp Compressed File.
Met geen mogelijkheid kan ik de bestanden terug zetten in een doc of excel file. Het zijn ook nog heel belangrijke bestanden voor mij die ik echt nodig heb!!
Wie oh wie kan mij redden van dit gigantisch probleem???:shocked:
Pintopie.
Ik weer office geinstalleerd en ik wilde alles terug zetten. Niet meer te openen. Alleen maar allerlei rare tekentjes i.p.v. gewoon word versie.
Alle bestanden op cd hebben de file .nco en er staat Nero BackItUp Compressed File.
Met geen mogelijkheid kan ik de bestanden terug zetten in een doc of excel file. Het zijn ook nog heel belangrijke bestanden voor mij die ik echt nodig heb!!
Wie oh wie kan mij redden van dit gigantisch probleem???:shocked:
Pintopie.